آوای جنوب

انتقاد تند عضو شورای شهر یاسوج به استاندار/آقای استاندار دیکتاتوری برخورد می‌کنید/بروید با مدیرانی که از سوی نمایندگان به صورت فرمایشی گمارده شده‌اند برخورد کنید

عضو شواری اسلامی شهر یاسوج خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص قضیه واگذاری پارک جنگلی گفت: آقای استاندار دیکتاتوری برخورد می‌کنید.
آوای جنوب
عضو شواری اسلامی شهر یاسوج خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص قضیه واگذاری پارک جنگلی گفت: آقای استاندار دیکتاتوری برخورد می‌کنید.

فرشید احمدی‌کیش ظهر امروز در نشست شورای اسلامی شهر یاسوج و در دستور کار بررسی نحوه و چگونگی واگذاری ۷۵ هکتار از پارک جنگلی یاسوج به وزارت نفت اظهار کرد: این که استاندار کهگیلویه و بویراحمد به صورت دیکتاتوری بخواهد در خصوص پارک جنگلی یاسوج اقدام کند قابل پذیرش نیست.

عضو شورای اسلامی شهر یاسوج با بیان اینکه روش صحبت کردن استاندار با رئیس شورای شهر یاسوج از روی سیاست‌ورزی نبود افزود: شما نمی‌توانید با دیکتاتوری و به حالت تحکمی با ما برخورد کنید.

احمدی‌کیش بیان کرد: پارک جنگلی یاسوج جز انفال و منابع ملی است و اجازه داده نمی‌شود که منافع مردم را فدای وزارت نفت و دستگاهی خاص کنید.

این عضو شورای اسلامی شهر یاسوج خاطرنشان کرد: شورای شهر یاسوج تابع نظر دولتمردان نیست که بخواهد بدون در نظر گرفتن مردم و نمایندگان آن‌ها در شوار پارک را واگذار کنند.

وی بیان کرد: برنامه آقای استاندار این است که ویلای خصوص برای کارکنان وزارت نفت ایجاد کنند که سنخیتی با منافع عمومی ندارد.

احمدی‌کیش خاطرنشان کرد: آقای استاندار و وزارت نفت توضیح دهند چند پروژه این چنینی در کشور ساخته شده که با منافع مردم سازگاری داشته است.

وی با تاکید بر این که با اصل سرمایه‌‌گذاری مخالف نیستیم خاطرنشان کرد: آقای استاندار تعریف غلطی از سرمایه‌گذاری دارند و چرا هر که در مقابل این پروژه انتقاد داشت به سنگ‌اندازی متهم می‌کنند و می‌گویند که برخورد می‌کنیم.

این عضو شورای اسلامی شهر یاسوج خاطرنشان کرد: آقای استاندار بروید و با مدیرانی که از سوی نمایندگان به صورت فرمایشی گمارده شده‌اند برخورد کنید.

وی افزود: شما اگر خیلی قوی هستید با مدیران سفارشی برخورد کنید نه این که در مقابل نمایندگان مردم در شورا بیاستید.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. کورش گفت:

    با سلام خدمت شورایی شهر یاسوج با ساخت مجتمع کلی فرصت شغلی ایجاد می شود که در این استان که هیچ صنعتی ندارد در ضمن هرسال هزاران گردشگر وارد شهر یاسوج میشود که برای کسبه مفید میباشد ایکاش در سیسخت زده شود نگاهی به مجتمع چغاخور و محمود آباد کنید چقدر در وضعیت مردم آن مناطق موثر بوده از نظر اشتغال

  2. گجساران بویراحمد گفت:

    حرف درست جواب نداره

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president