آوای جنوب

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گچساران: سپاه پاسداران تاکنون در تمام صحنه‌ها سربلند بیرون آمده است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گچساران گفت: سپاه پاسداران تاکنون در تمام صحنه‌هایی که حضور داشته سربلند بیرون آمده است.
آوای جنوب
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گچساران گفت: سپاه پاسداران تاکنون در تمام صحنه‌هایی که حضور داشته سربلند بیرون آمده است.

به گزارش آوای جنوب از گچساران، سرهنگ علی اصغر نورایی نسب در دیدار با کارکنان اداره آب و فاضلاب دوگنبدان که برای تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار  در فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج گچساران حضور یافته‌اند با تبریک این ایام اظهار کرد:  با رهنمودهای مقام معظم رهبری در زمینه تشکیل تمدن نوین اسلامی فعالیت‌های سپاه پاسداران در این زمینه شروع شد.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گچساران ادامه داد: با یاری امام زمان (عج) و رهنمودهای رهبری گام‌های موثری تا کنون در زمینه ایجاد یک تمدن اسلامی در کشور برداشته شده است.

 نورایی نسب افزود: امروزه مقام معظم رهبری می‌فرماید،  ما در حال تشکیل دولت اسلامی هستیم و امروز با تلاش‌هایی که صورت می‌گیرد در تمام ابعادهای فرهنگی، اقتصادی ، سیاسی و اجتماعی یک تمدن اسلامی با یک دولت اسلامی برای ظهور امام زمان (عج) را به وجود بیاوریم.

 وی با اشاره به نقش آفرینی سپاه پاسداران گفت: افتخار سپاه  پاسداران انقلاب اسلامی تاسی گرفتن از امام حسین (ع) است.

 نورایی نسب با اشاره به نامگذاری روز پاسدار با روز میلاد امام حسین(ع) گفت:  بسیاری از قرارگاه‌ها و مراکز تربیت نیروی انسانی بسیج و سپاه به نام امام حسین (ع) نامگذاری شده است.

 وی  افزود: سپاه پاسداران متعلق به انقلاب اسلامی نیست بلکه امروز مشاهده می‌کنیم که سپاه پاسداران برای ایجاد امنیت و آرامش در منطقه حضور فعال دارد.

 نورایی نسب با اشاره به تشکیل سپاه پاسداران در اویل پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد: تشکیل سپاه پاسداران اسلامی به فرمان امام راحل آن هم در دورانی که تنها سه ماه از پیروزی انقلاب گذشته بود نشان از اهمیت این نهاد می‌دهد.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گچساران  افزود: تشکیل این نهاد مایه خیر و برکت  بوده است و سپاه پاسداران تاکنون در تمام صحنه‌هایی که حضور داشته سربلند بیرون آمده است.

وی با اشاره به فعالیت بسیجیان و سپاه در دوران قبل از آغاز هشت سال جنگ تحمیلی تصریح کرد: قبل از آغاز دفاع مقدس در زمینه امنیت مردم سپاه پاسداران ورود کرده و همچنین  در دوران هشت سال دفاع مقدس این نهاد حضور پررنگی داشته است.

 نورایی‌نسب  ادامه داد: همچنین بعد از هشت سال دفاع مقدس در زمینه آبادانی کشور این نهاد ورود کرده  و تلاش‌هایی که انجام داده توانسته است بسیاری از مناطق را که در آن دوران آسیب دیده را بازسازی کند.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران ادامه داد:  احداث سد کرخه اولین پروژه سپاه پاسداران بوده است و امروز شاهد آن هستیم که  صنعت سد سازی نه تنها در کشور بلکه فراتر از آن به دست سپاه پاسداران صورت می‌گیرد.

 وی افزود:همچنین در زمینه بهداشت و درمان نیز شاهد ریشه کنی فلج اصفال توسط این نهاد در کشور بوده‌ایم.

نورایی نسب اذعان کرد: امروز هر جایی که تهدیدی بخواهد بر علیه نظام در زمینه‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی و سیاسی صورت بگیرد سپاه پاسداران در این عرصه حضور خواهد یافت.

 این مسوول اظهار کرد: اگر ما تنها در چارچوب وظایف خود عمل می‌کنیم اما سپاه پاسداران به عنوان یک نهاد در تمام عرصه‌ها  ورود پیدا می‌کند و این جز افتخاراتی است که سپاه پاسداران دارد.

نورایی نسب خاطرنشان کرد: به لطف خداوند انتظارتی که مقام معظم رهبری از این نهاد دارد تا کنون توانسته است از وظایف خودسربلند بیرون بیاید.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. ایران جاوید گفت:

    سلام لطفا بسیجیان را به درخت کاری تشویق کنید با تشکر

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president