آوای جنوب

به مناسبت روز پاسدار و جانباز/دیدار پرسنل آب و فاضلاب دوگنبدان با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گچساران+تصاویر

به مناسبت روز پاسدار و جانباز، پرسنل آب و فاضلاب دوگنبدان با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گچساران دیدار کردند.
آوای جنوب
به مناسبت روز پاسدار و جانباز، پرسنل آب و فاضلاب دوگنبدان با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گچساران دیدار کردند.

به گزارش آوای جنوب به نقل از خبرگزاری فارس، به مناسبت روز پاسدار پرسنل اداره آب و فاضلاب دوگنبدان با حضور در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گچساران با فرمانده و تعدادی از پرسنل سپاه پاسداران شهرستان دیدار و گفت‌وگو کردند.

 بر اساس این گزارش،  همزمان با میلاد باسعادت امام حسین (ع)  که مصادف گشته با روز پاسدار رئیس اداره آب و فاضلاب دوگنبدان به همراه جمعی از کارکنان این اداره   با حضور در ناحیه مقاومت بسیج سپاه با فرماندهی و پرسنل  این ناحیه مقاومت  دیدار و از زحمات پاسداران  قدردانی نموده و این  ایام مبارک و بزرگ را به آنها تبریک و  تهنیت گفتند.

سید بهنام پاد با تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت سید سالار شهیدان  امام حسین (ع) با تبریک روز پاسدار به پاسداران نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، میراث  معمار کبیر انقلاب و مولود انقلاب اسلامی است و ما  امنیت امروز  نظام جمهوری اسلامی ایران را  مدیون  پاسداران و خون شهدا می‌دانیم.

 رئیس اداره آب و فاضلاب دوگنبدان ادامه داد: سپاه پاسداران  پشتوانه‌ای محکم و استوار با نیروهایی متعهد وولایت مدار است که در صیانت از انقلاب اسلامی وارزشهای الهی آن هم‌چون دژی محکم و استوار از  نظام مقدس جمهوری اسلامی را از هر نوع نفوذ وتهدیدی محافظت می‌کند.

 وی تصریح کرد: ثبات کنونی کشور در منطقه مدیون رشادت‌ها وفداکاری نیروهای مسلح به ویژه پاسداران است و بدون تردید بسیاری از دستاوردها و پیشرفت های کشور در بخش‌های مختلف مرهون تلاشهای خستگی ناپذیر فرماندهان  ونیروهای مخلص سپاه است.

پاد  در ادامه با اشاره به نقش سپاه پاسداران عنوان کرد:  در هر کجا مشاهده می‌کنیم در سوریه، لبنان و عراق هر جا که باشد پاسداران حضور پررنگی در این عرصه‌ها و میدان‌ها حضور دارند.

 رئیس اداره آب و فاضلاب دوگنبدان  با بیان اینکه پاسداران از جان خود گذشتند تا امنیت را برای ما در جامعه و در کشور فراهم کنند، ابراز کرد:  این عزیزان جان خود را با اسلحه، تانک و موشک  تا ساعت‌ها نه بلکه روزها و سالها در خطر انداختند تا بتوانند این آسایش و آرامش را فراهم سازند.

 وی در ادامه با اشاره به مصادف گشتن میلاد ابا عبدالله حسین با روز پاسدار خاطرنشان کرد:  در آن ایام امام حسین (ع) از جان، مال و فرزندان و خانواده خود گذشت تا  اساس دین از بین نرود.

 پاد با اشاره به نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی بیان کرد:  امروزه امنیت ایران اسلامی  ‏مرهون تلاش سپاه پاسداران، مدافعان حرم ، شهدای انقلاب اسلامی و بسیجیان است.

رئیس اداره آب و فاضلاب دوگنبدان با اشاره به حدیثی اظهارکرد:  دو چشم در آخرت گریان نمی‌شود یکی آن چشمی که برای امام حسین (ع) گریسته باشد و دیگری چشمی که به جایگاه پاسداری  و حریم  و هر آن چه که ارزش دارد و برای آن پاسداری می‌کنند در آن دنیا گریان نخواهد شد.

 پاد  عنوان کرد: از طرف مجموعه آبفای شهری این روز را به پاسداران کشور و به خصوص پاسداران شهرستان گچساران و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گچساران تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

انتهای پیام/

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president