آوای جنوب

رئیس هئیت فوتبال گچساران خبر داد

دعوت چهار بازیکن گچسارانی به اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال نونهالان کشور

رئیس هئیت فوتبال گچساران گفت: چهار بازیکن گچسارانی به اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال نونهالان کشور دعوت شدند.
آوای جنوب
رئیس هئیت فوتبال گچساران گفت: چهار بازیکن گچسارانی به اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال نونهالان کشور دعوت شدند.

سید عبدالکریم قاضی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران از انتخاب چهاربازیکن از گچساران از باشگاه‌های  بازیکن ساز ماهان و آتاک آسیاب به اردوی منطقه‌ای انتخابی تیم ملی نونهالان  در شیراز خبر داد.

 رئیس هئیت فوتبال گچساران با بیان اینکه شهرستان گچساران نسبت به جمعیت خود دارای استعدادهای فراوانی در رشته‌های مختلف ورزشی به خصوص فوتبال دارد، بیان کرد:  در طول سالهای اخیر شاهد دعوت از بازیکنان نونهال و نوجوان این شهرستان به تیم ملی کشورمان بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه حضور این نونهالان و نوجوانان در سنین پایه زمینه ساز آینده درخشان برای فوتبال این شهرستان خواهد بود، تصریح کرد: :خوشبختانه طی سالهای گذشته رشد چشمگیری در فوتبال و فوتسال گچساران رخ داده است.

قاضی فر افزود: امروز شاهد حضور و درخشش تعدادی از بازیکنان در رده‌های سنی مختلف در تیم‌های ملی فوتبال و فوتسال کشور هستیم که امیدواریم بتوانیم فوتبال و فوتسال این شهر را به روزهای اول خود برگردانیم.

رئیس هیئت فوتبال گچساران  با بیان اینکه اردوی منطقه‌ای تیم ملی نونهالان فوتبال  تا روز ۳۱ فروردین ماه  در شهر شیراز ادامه خواهد داشت، عنوان کرد: ابوالفضل قاسمی و عارف قلعه گلابی دوبازیکن باشگاه آتاک  و همچنین  علیرضا بشیری و فرشاد فرشادفر از  باشگاه ماهان به این اردو دعوت شده و  هم اکنون در تمرینات حضور دارند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president