آوای جنوب

آقایان مسوول چرا هیچ کس با مدیرانی که بدون مجوز نیرو جذب کرده‌اند، برخورد نمی‌کند/درد است که مدیریت امروز ما بر اساس خالو خورزویی است

سالهاست فقط شعارهای قشنگ مدیران و مسؤولان را در صفحه اول خبرگزاری‌ها و جراید نسبت به برخوردجذب غیرقانونی نیرو خوانده‌ایم.
آوای جنوب
سالهاست فقط شعارهای قشنگ مدیران و مسؤولان را در صفحه اول خبرگزاری‌ها و جراید نسبت به برخوردجذب غیرقانونی نیرو خوانده‌ایم.

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، علی‌مرد کاظم‌پور کارشناس رسانه و روابط عمومی طی یادداشتی این گونه آورده است: سالهاست فقط شعارهای قشنگ مدیران و مسوولان  را در صفحه اول خبرگزاری‌ها و جراید خوانده‌ایم.

شعارهای قشنگی که هرکدام دنیایی از امید را به مردم می‌دهد اما در عمل مشاهده می‌کنیم به قولی لاف در غریبی بوده است و بس.

حتما با این کلمات و جملات نظیر نمی‌گذارم،  برخورد می‌کنم، جلویش را می‌گیرم، فقط شایسته سالاری، با طایفه‌گرایی  مخالف، یا قبل از من چنان بوده و امروز من چنان کرده ام را بارها از سوی خیلی از مدیران و مسوولان استان کهگیلویه و بویراحمدی شنیده‌ایم.

 یا این روزها که می‌گویند جذب‌ها بدون مجوز بوده است و تنها راه جذب آزمون است.

 بودجه از درصد به درصد …  افزایش داشته است؛ چقدر  جملات و کلمات قشنگی هستند برای مردمی که دلی ساده دارند و این روزها با دعاهایشان آسمان هم می‌بارد.

 مردمی که سالها برای جذب و استخدام دختر و پسرشان پشت درب اتاق‌‌های طویل و عریض مدیران اشک ریختند اما با جمله هیچ‌گونه جذبی نداریم روبرو شدند اما غافل از آن که عده‌ای با نامه و سفارش برسرکار می‌رفتند.

 آری این درد جامعه امروز من است که از شایسته سالاری می‌گوییم و در عمل  مدیریت‌هایمان را بر اساس طایفه‌گرایی تقسیم می‌کنیم.

 این درد غده چرکینی است که هر روز و هر روز متورم‌تر می‌شود بی‌آن که شما بدانید.

 درد است برای جامعه‌ای که همسری ببیند اگر مرد خانه‌اش  بخواهد پیشرفت کند باید به ستادهای انتخاباتی پناه ببرد و خود را آویزان این و آن کند و اگر چنین نکرد تا آخر دوران همان کارمند ساده باقی خواهد ماند.

درد است برای آنانی که از شایسته سالاری می‌گویند و در عمل ناتوانند چرا که ماندن خود را در گروه عمل به دستورات جریان می‌دانند.

 و درد است صندلی که بهای آن خون هزاران شهید این سرزمین است که این روزها به دست افرادی رسیده است که فراموش کرده‌اند  آخرتی نیز وجود دارد.

 درد است که هیچ کس برخوردی نمی‌کند و موجب می‌شود این مردم نسبت به این گونه مدیریت‌ها هر روز به گذشته دلسرد شوند.

 درد است که مدیریت امروز جامعه ما تقسیم صندلی‌هایش بر اساس خالو خرزویی است و بس.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. گچساران گفت:

    بخشنامه ها فقط در کشوی میز مدیران ارشد هست وبا هم معامله می کنند جدیدا مد شده بخاطر اینکه کسی متوجه نشود یا فامیلی خود را عوض می کنند که کسی نداند که با فلان مدیر نسبت دارند ویا با مدیر اداره دیگری افراد را معامله می کنند برای بکار گرفتن

  2. ناشناس گفت:

    چون خودشون بدون مجوز جذب کردن

  3. ناشناس گفت:

    شما کارکرد و ساخت جامعه کهگلویه را نمی شناسید جامعه ما سا،مان های رسمی و عیر رسمی با تقسمات اجتماعی محلی هم افرایی می کنند و پارتی ازی باز تولید می شود اصلی ترین علتش این است که هبچ سازکار و پارامتر قابل اندازه گیری برای طبقه بندی گارگنان خود ندارئ ا، انتظار داری مدیری که ا ز طرف جامعه ی قوم خویشی بتز خواست کی شود چه کند

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president