آوای جنوب

پیام تقدیر و تشکر خانواده مرحوم شمال امیریان از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین مرد آبی دل گچسارانی ها

خانواده مرحوم محمدرضا امیریان ملقب به شمال با انتشار پیامی از حضور مردم و مسوولان در مراسم تشییع و ترحیم پدرشان تقدیر و تشکر کردند.

پیام تقدیر و تشکر خانواده مرحوم شمال امیریان از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین مرد آبی دل گچسارانی ها

خانواده مرحوم محمدرضا امیریان ملقب به شمال با انتشار پیامی از حضور مردم و مسوولان در مراسم تشییع و ترحیم پدرشان تقدیر و تشکر کردند.
در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

من لم یشکرالمخلوق لم یشکرالخالق

بانهایت احترام ودرکمال تواضع وارادت وعرض سپاس
عاشق استقلال بود، و قلبی آبی آبی داشت.
حضور شما مردم و مسوولان از نقاط مختلف کشور و شهرستان در مراسم پدرمان مرحوم محمدرضا امیریان و یا به قول شما دوستدارانش عمو شمال بی‌توجه به تعلقات رنگی در مراسم خاکسپاری برای بدرقه آن مرد آبی دل روزی فراموش نشدنی را برای ما رقم زد.
آن مرد صبور هیچگاه از کم توجهی ها در فوتبال سخن نگفت و دلش خوش بود به مهر و محبت بی پایان مردمی که او را عمو شمال صدا می زدند.
مردمی که با حضورشان در مراسم تشییع و حضور گسترده شان در مراسم ترحیم معرفت را در حق آن جانباز دوران دفاع مقدس تمام کردند و امروز ما تا همیشه شرمنده مرام شما هستیم؛ تا بدانیم و بیاموزیم که نتیجه صبوری و با مردم بودن آن مرد قلب آبی که سالهای جوانی خویش را در مستطیل سبز فقط به عشق شما مردم خوب و قدرشناس توپ زد؛می شود روی دوش مردم آرام گرفتن و اینگونه می شود که آن روز پدرمان بر دوش شما بود و ما نظاره گر و این در حالی بود که مرد صبور آبی دل ما سالهای سال بود از فوتبال خداحافظی کرده بود.

در این چند روز سخت‌ترین و تلخ‌ترین ثانیه های زندگی مان را تجربه کردیم؛ باید بگوییم آسمان آبی نیز آن روز بارید تا همچون حضور شما مردم و مسوولان از نقاط مختلف کشور مرحمی باشد بر دل پردردمان، و امروز سربلندیم که پدر متعلق به ما نبود بلکه ازآن شما بود.
حضور پر از عشقتان، در روزی که دیگر بابای ما نبود مرحمی برای زخممان بود، برای نفس کشیدن دوباره و…
سپاس از همراهی شما هواداران با معرفت که عمو شمال خودتان را فراموش نکردید.
ممنونیم و قدردان همه شما مسولان شهرستانی و استانی ، هییت مدیره استقلال تهران و باشگاه های مختلف؛پیشکسوتان ورزش شهرستان، هییت فوتبال گچساران و کهگیلویه،هواداران استقلال و پرسپولیس هستیم که چه باحضورشان و چه با پیام هایشان با ما ابراز همدردی کردند.

نمی دانیم با چه زبان و نوشتاری باید از حصور پرشور و باشکوه مردم و هواداران فوتبال در مراسم تشییع و تدفین و حضور گرم و گسترده شان در مراسم ترحیم قدردانی نماییم.
از همه سپاسگزاریم ؛ دستتان را می بوسیم و خاک پایتان را توتیای چشم هایمان می کنیم.

آبی بود؛آبی ماند و با پرچم آبی از میان ما رفت
خانواده مرحوم محمدرضا امیریان (شمال)

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. امیرعلی خیری گفت:

    و دست مریزاد به علی مراد کاظم پور که سنگ تمام گذاشت و نشان داد که چه ارادت خالصانه ای به عمو شمالش داشت روحش شاد و یادش گرامی علی جان

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president