آوای جنوب

حاشیه ای از حضور علی مطهری در گچساران/ از عذرخواهی فرماندار گچساران تا فراموش شدن انجمن خبرنگاران توسط مدیرکل ارشاد+تصاویر

در حاشیه همایش اهل قلم، اقوام، آرامش در گچساران فرماندار گچساران از خبرنگاران عذرخواهی کرد.
آوای جنوب
در حاشیه همایش اهل قلم، اقوام، آرامش در گچساران فرماندار گچساران از خبرنگاران عذرخواهی کرد.

به گزارش اوای جنوب به نقل از خبرگزاری فارس از گچساران اولین همایش ملی قلم،اقوام،آرامش با حضور علی مطهری نائب رئیس مجلس شورای اسلامی،فرماندار و دیگر مسوولان شهرستانی در سالن آزادی نفت برگزار شد.

 در حالی که علی مطهری در همایش حضور پیدا کرده است تا کنون خبری از حضور نماینده گچساران نیست و پس از آن اعلام شد تاجگردون برای نشستی به آمریکا سفر کرده اشت.
ترک نشست توسط همه خبرنگاران دیگر حاشیه مراسم بود. در حالی که خبرنگاران و عکاسان مشغول انجام وظایف حرفه ای و برداشتن تصویر از دکتر مطهری و انجام همایش بودند با برخورد غیرمتعارف برگزارکنندگان مراسم مواجه و در اعتراض به برخورد سالن را ترک کردند.

در حاشیه این مراسم عبدالرحیم رحیمی با اشاره به برگزاری اولین همایش ملی قلم،اقوام،آرامش در شهرستان گچساران گفت: این همایش برای ایجاد وحدت،همدلی به آن پرداخته شده است.
فرماندار گچساران با بیان اینکه با برگزاری این همایش تدبیری به عمل آید تا فرهنگ نهادینه شود،افزود:همواره باید با قلم بتوانیم عاملی باشیم برای ایجاد وحدت و همدلی و توسعه شهری  برای شهرمان باشیم.
در حاشیه این مراسم فرماندار گچساران با اشاره به برخورد بد با خبرنگاران گچساران بیان کرد: اگر برخورد بدی با خبرنگاران در این مجلس صورت گرفته من به نوبه خودم از خبرنگاران عذرخواهی میکنم.
وی ابراز کرد:خبرنگاران قشری هستند که برای تهیه خبر و عکس هم پای مسوولان  در تمام شرایط همپای ما هستند و اگر در این  همایش برخورد بدی صورت گرفته عذرخواهی می‌نمایم.

 از دیگر حواشی این همایش، در حالی که آقای دهبانی پور در سخنرانی خود با تجلیل و تقدیر از انجمن‌های زیر مجموعه اداره ارشاد  و فرهنگ اسلامی کهگیلویه وبویراحمد نام می‌برد، انجمن خبرنگاران را به فراموشی سپرد.
این در حالی است که همه می‌دانیم انجمن خبرنگاران زیر نظر اداره  فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت می‌کند.

 از دیگر حواشی این همایش می‌توان به حرکت تحسین برانگیر رئیس  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  گچساران اشاره کرد که در یک حرکت از خبرنگاران که با ناراحتی سالن را ترک کرده بودند عذرخواهی به عمل آورد  و در شروع سخنان علی مطهری هنگامی که فردی به نشانه اعتراض بلند شده بود و همه قصد داشتند تا او را بر سر جایش بنشانند، امیر نوروزی  در این میان با صدای بلند حضور یافت و بیان می‌کرد که بگذاری

برچسب‌ها:

د حرفش را بزند و کسی جلوی او را نگیرد.

 

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president