آوای جنوب

زینل زاده در خیرآباد: با هیچکس دشمنی ندارم/با پرت و پلا گفتن نمی شود رقابت کرد/از عبارت چپ و راست برای دوشیدن مردم استفاده می کنند/جلودار افتتاحیه ها می شود نمایندگان/مردم را تعرفه رای ندانیم

در همین شهرستان گچساران چپ و راستی که بر عقاید مربوطه در عمل پایبند باشند از انگشتان دو دست من هم کمتر است .

زینل زاده در منطقه خیرآباد: با هیچکس دشمنی ندارم/با پرت و پلا گفتن نمی شود رقابت کرد/از عبارت چپ و راست برای دوشیدن مردم استفاده می کنند/جلودار افتتاحیه ها می شود نمایندگان/مردم را تعرفه رای ندانیم

اختصاصی/آوای جنوب


به گزارش آوای جنوب :مهندس اردلان زینل‌زاده که به دعوت اهالی روستای ملاخلیفه خیرآباد گچساران در آن روستا حضور یافته بود ابتدا با سلام به اهالی منطقه و به شهدای روستای ده خلیفه درود فرستاد و با تبریک عید بزرگ مبعث اظهار کرد: خوشحال هستم خدمت جمعی هستم که در استان کهگیلویه و بویراحمد مشهور به سلامت ، درستی ، متانت و دارای ظرفیت و پتانسیل بالایی هستند .
وی ادامه داد: مردمان منطقه خیرآباد همچون آبی که در این منطقه عبور می کند زلال و پاک با صفاتی خاص و شناخته شده هستند و این برای من یک افتخار است که در اولین جلسه رسمی خود به دعوت شما در جمع بزرگان و تاثیرگذاران این منطقه حضور یافته ام.
زینل‌زاده با بیان اینکه از سه ماه گذشته با توصیه بزرگان و گروهی از مردم شریف فعالیت ها و نشست هایی در شهرستان آغاز شده است،و این جلسه اولین نشست ما در مناطق روستایی منطقه است افزود: بدون تعارف باید بگویم امشب خدمت شما برای دوسال آینده رسیده ایم.
نامزد انتخاباتی آینده گچساران و باشت خاطرنشان کرد: نه در شان خود و نه نزدیکان نیست حرکت های تند و توهین آمیز داشته باشیم و اعتقادم بر این است با حفظ احترام و کرامت انسانی نیز می توانیم به رقابت بپردازیم.
زینل زاده تصریح کرد: از تمام کسانی که به لحاظ فکری، اجرایی و قومی ما را همراهی می کنند این استدعا را داریم با حفظ احترام و حرمت ها در این مسیر گام برداریم چرا که ما نقد را برپایه های علمی و کارشناسی شده می پذیریم.
وی با بیان اینکه امروزه با پرت و پلا گفتن نمی شود رقابت کرد افزود: اعتقادمان بر این است نمی شود با مُچ گیری و پرونده رو کردن به رقابت پرداخت چرا که همواره به جای بازی با احساسات پاک مردم توصیه ما به تفکر و تعقل است.
زینل زاده اظهار داشت: به هیچ عنوان از احدی نمی خواهم چشم و گوش بسته فقط و فقط به خاطر قومیت و نزدیکی فامیلی بخواهد به من رای بدهد و توصیه من این است سخنان کاندیداهای آینده و نماینده فعلی را نیز بشنوید و پس از آن رای دهید.
وی ادامه داد: من اصلا انتظار ندارم این منطقه به دلیل نزدیکی به من به زینل زاده رای دهند و تنها انتظارمان این است که مردم شنوای نظرات باشند و با تفکر و تعقل رای دهند.
زینل زاده با اشاره به نامگذاری سال های اخیر از سوی مقام معظم رهبری که بر پایه اقتصادی ،نگاه به اشتغال و معیشیت مردم دارد گفت: تکرار معظم له نشان دهنده این است که کار ما در دولتهای مختلف ایراد داشته است و نتوانسته ایم آنچه که مد نظر ایشان است را جامه عمل بپوشانیم.
وی تاکید کرد: حتما انهایی که داعیه اقتصادی دارند تا به امروز نتوانسته اند خواسته های ایشان را که همواره دغدغه مردم و وضعیت اقتصادی کشور را دارد برطرف نمایند که امسال نیز شاهد هستیم رهبر معظم انقلاب سال را به نام حمایت از کالای ایرانی نامگذاری کردند.
زینل زاده با گریزی به جریانات سیاسی خاطرنشان کرد: خیلی ها هستند که از عبارت چپ و راست برای دوشیدن مردم استفاده می کنند و تنها هدف آنها این است که به منافع شخصی و سیاسی خود برسند و این افراد دیدگاههای فکری را به عنوان پرچمی قرار داده اند تا از نردبان مردم بالا بروند و به اهدافشان برسند.
وی با بیان اینکه؛ در همین شهرستان گچساران چپ و راستی که بر عقاید مربوطه در عمل پایبند باشند از انگشتان دو دست من هم کمتر است .
زینل زاده تصریح کرد: گاها در بحث اشتغال و اقتصاد کمبود منابع را عنوان می کنند؛ ما نیز قبول داریم اما اعتقاد ما براین است از همین سرمایه های موجود نیزخوب استفاده نشده است.
این نامزد انتخاباتی گچساران و باشت افزود: متاسفانه یکی از دلایل عدم پیشرفت و توسعه کنار گذاشتن مطالعات کارشناسی شده و سلب کردن اختیار مدیران و نگاه صرفا سیاسی است و این مختص به یک طیف و جریان یا یک دولت خاص نیست چرا که مشاهده می کنیم ارائه نظرات شخصی بر مطالعات علمی و برنامه های اجرایی می چربد.
زینل زاده با اشاره به وظایف نمایندگان گفت: متاسفانه قوه مقننه خود را مقید می دانند در هر کاری دخالت کنند به جز قانون گذاری و نظارت بر حسن اجرای قانون که اتفاقا وظیفه اصلی نمایندگان است .

ایشان با یاد اوری فرمایش بنیانگذار انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه مجلس در صدر امور است تاکید کرد اگر مجلس درست بشود و از منیتها دست بردارد بقیه امور مملکت اصلاح میشود.
وی با یادآوری مسئله استیضاح در مجلس توسط نمایندگان اظهار کرد: ما هیچ گاه نشنیده ایم که وزیر و یا دولتی را استیضاح کنند که چرا بر اساس قانون یا برنامه های توسعه حرکت نمی کنید بلکه همه ما می دانیم استیضاح می کنند به این دلیل که چرا آنچه ما می گوییم عمل نمی کنید.
زینل زاده تاکید کرد: وقتی اینگونه عمل می کنند مشخص است شرایط به کجا خواهد رفت و شک نکنید دلیل عقب ماندگی ما همین مطالبات شخصی است که جای خود را به مطالبه عمومی داده است.

نامزد انتخاباتی گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: متاسفانه نمایندگان مجلس در حالی که قانونا فقط موظف به قانونگذاری و نظارت بر حسن اجرای قانون می باشند جلودار افتتاحیه ها و کلنگ زنی ها می شوند و این در حالی است که این تنها وظیفه قوه مجریه است. انگار همه چیز در این مملکت وارونه میباشد .

زینل زاده ادامه داد و گفت: همه می دانند مشکل امروز کشور ما اشتغال است و اشتغال یک معضل اورژانسی میباشد . اما مشاهده می کنیم در امور اجرایی موضوع به خوبی دیده نمیشود .
وی بیان کرد: با هیچکس دشمنی ندارم و اگر نقدی هم می شود بر پایه واقعیات و علمی خواهد بود و هتک حرمتی به هیچ یک از نامزدهای انتخاباتی نخواهیم کرد.
زینل زاده عنوان کرد: مردم خود نیز می دانند و آگاه هستند و انتظار ندارند که یک نماینده یا استاندار همه کارهای آنها را انجام دهد اما انتظار همه آحاد جامعه از مسوولان عدالت و صداقت در گفتار و عمل است و انتظار این است مردم را تعرفه رای ندانیم و اگر فرصتی نیز است به عدالت باشد نه چیز دیگر.
وی خاطرنشان کرد: اگر کسی هم از شرایط امروز نگران است از بی عدالتی و وجود اطرافیان ناصالح است و اینکه امروز اطرافیان ما چه کسانی باید باشند این مهم است و اگر امروز ریزش هایی به وجود می اید یکی از دلیل آن افراد ناصالح اطراف ما است.
زینل زاده با دعوت از همگان به تفکر و تعقل گفت: خیلی ها پای منافعشان در میان است و گاها برخی هنوز مزد خود را دریافت نکرده اند و امروز به دنبال مزد زحماتشان هستند و این حق مردم است که از مسئولین مطالبه کنند .

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. کیوان گفت:

    ده خلیفه تنها روستایی بود که تاجگردون بجای ۷۵درصد ارا
    ۵۰درصد ارا رو تصاحب کرد
    پس کار شاقی نکرده زینل زاده

  2. ناشناس گفت:

    جان خودت برودرستوبده تاغیبت نخوردی

  3. رحیمی گفت:

    به نظر میرسه مردم تا این حد که شما فرمودین بینش سیاسی ضعیفی ندارن که ،توسط هرکسی دوشیده شن

  4. بویراحمد گفت:

    ماشالله به جمعیت

  5. جلیلی گفت:

    برای اولین جلسه خیلی خوب و عالی بود

  6. تاجگردونی گفت:

    به همین خیال باشید محسن عباسی بی ماست

  7. ارسلان گفت:

    شوخی شوخی اومدی تو صحنه ها

  8. فرهنگی گفت:

    واقها صجبت هایتان نشان می دهد که از پتانسل بالایی برخوردار هستید

  9. جمال گفت:

    احسن بر تو .لورکه بزن.
    من هم لرکه ایزنم.هب به به به

  10. جمال گفت:

    احسن

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president