آوای جنوب

احمد خورشیدی‌: جان و روحم نفس پاک امام خامنه‌ای است/نمی‌پذیرم اسمم زیر چنین نامه‌ای باشد

دبیر جمعیت خدمت‌گزاران انقلاب اسلامی گفت: نامه‌ای با امضای ۳۰۰ نفر خطاب به رهبر معظم انقلاب اسلامی نوشته شده که من از محتوای نامه بی اطلاع بودم و اگر مطلع بودم ابدا نمی‌پذیرفتم اسمم در زیر چنین نامه‌ای درج شود.
آوای جنوب
دبیر جمعیت خدمت‌گزاران انقلاب اسلامی گفت: نامه‌ای با امضای ۳۰۰ نفر خطاب به رهبر معظم انقلاب اسلامی نوشته شده که من از محتوای نامه بی اطلاع بودم و اگر مطلع بودم ابدا نمی‌پذیرفتم اسمم در زیر چنین نامه‌ای درج شود.

احمد خورشیدی‌‌آزاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما در خصوص نامه‌ای با امضای ۳۰۰ نفر خطاب به رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار کرد: من از محتوای نامه بی اطلاع بودم و اگر مطلع بودم ابدا نمی‌پذیرفتم اسمم در زیر چنین نامه‌ای درج شود.

وی گفت: در این نامه نهادهای نظام اسلامی به ضد خود تشبیه شده که با واقعیات موجود جامعه همراهی ندارد، چرا بایست سپاه و بسیج را که عامل اصلی امنیت کشور هستند تضعیف کنیم.

خورشیدی‌آزاد بیان کرد: بنده به عنوان یک رزمنده بازنشسه و با  ۹۱ ماه حضور در جبهه‌های جنوب و غرب که برادر ۲ شهید روحانی و ۳ جانباز هستم چگونه باید بپذیرم سپاه مقدس و بسیج جان فدا برای حفظ دستاوردهای ارزشمند انقلاب سکوت کرده و فاقد وظیفه باشد‌؟.

وی گفت: جان دادن و سینه سپر کردن بچه‌های باصفای بسیح و سپاه دیگر چه جای زیر سوال بردن دارد.؟

خورشیدی‌آزاد در خصوص تعارض داشتن اعتقادات خود با برخی از مطالب نامه ۳۰۰ نفر گفت: برخی مطالب این نامه با اعتقادات دیرینه من تعارض دارند ببینید مواضع بنده هر شب و روز در حال انتشار است و مطلعین می‌دانند افتخارم این است که جان و روحم به نفس پاک امام خامنه‌ای  بسته است.

وی گفت: شما می‌توانید در کانال  خودم و سایر کانال‌ها مواضع حقیر را ببینید و بنده هر روز حداقل ۷ ساعت در فضای مجازی و حقیقی تحلیل و مطلب می‌نویسم که در ۲۷۰ کانال و گروه منتشر می‌شوند و اعتقاداتم کاملا روشن است و به عنوان مطالعه عرض می‌کنم که ایران اسلامی در حوزه‌های علمی و پزشکی و نانو و فضایی و هسته‌ای و دفاعی و امنیتی توانسته موفقیت‌های خوبی را کسب کند.

خورشیدی‌آزاد گفت: در برخی حوزه‌ها به علل گوناگون می‌توانسته بهتر باشد مانند حوزه اقتصادی و عدالت محوری که هنوز دیر نشده و حتما خواهد توانست به توفقیات خوبی دست یابد.

خورشیدی‌آزاد در خصوص پاشیدن بذل ناامیدی در کشور گفت: از حضرت علی ابن ابی طالب علیه السلام سوال شد بدترین گناه‌ چیست فرمودند ” ناامیدی از درگاه خدا ” و به همین دلیل است که اولین اقدام روانی در جنگ بین کشورها این است که تلاش می‌شود تا مردم کشور مورد آماج به مسیر ناامیدی برده بشوند و به نظر من نامه مذکور خواسته یا ناخواسته این طریق را پیموده که کار شایسته‌ای نمی‌تواند باشد.

وی در خصوص نقش رهبر معظم انقلاب اسلامی در موفقیت‌های ۴ دهه گفت: در این رابطه  از قول دشمنان ایران می‌گویم آن‌جایی که نشریه آمریکایی نوشت ما با ابر رقیبی به نام آیت‌الله خامنه ای روبرو هستیم که نقشه راه را می شناسد و ایرانی‌ها به او اعتقاد همراه با اعتماد دارند
نقش رهبری را در ایران از خیلی گزاره‌ها می‌توان فهمید از جمله پذیرفتن رای مردم در انتخابات‌های ریاست جمهوری و کمک به کارهای خوب همه دولت‌ها و مقاومت در برابر بر نامه‌های ناکارآمد آنان.

وی افزود: اداره کردن بسیار منطقی انواع و اقسام روسا و مدیران با هم درگیر و نقش بی‌بدیل در ایجاد امنیت کشورمان در بین منطقه‌ای سراسر آتش و ناامنی از دیگر تدابیر حکیمانه رهبری معظم انقلاب است.

خورشیدی‌آزاد خاطرنشان کرد: در مصون نگه داشتن کشور  از دشمنی‌های آمریکا و اسراییل که هر روز قصد نابودی ایران و ایرانی را در سر می‌پرورانند و فهم درست نقشه راه، هم نقشه راه دشمن و هم نقشه راه خودمان از دیگر تدابیر هوشمندانه حضرت آقا به شمار می‌رود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president