آوای جنوب

خداحافظی پیشکسوتان فوتبال گچساران با چل‌چله‌ی باد شمال+تصاویر

با حضور مسوولان و پیشکسوتان ورزش استان شمال امیریان فوتبالیست به نام استان و جنوب به خاک سپرده شد.
آوای جنوب/علی مراد کاظم پور
با حضور مسوولان و پیشکسوتان ورزش استان شمال امیریان فوتبالیست به نام استان و جنوب به خاک سپرده شد.

به گزارش آوای جنوب از گچساران، عصر امروز مراسم تشییع و تدفین پیشکسوت فوتبال گچساران با حضور فرماندار، روسای ادارات و نهادها ، پیشکسوتان فوتبال استان و اقشار مردم گچساران برگزار شد.

فضای این روزهای شهرم به غایت دلگیر و حزن‌انگیزاست  و کبک خرامان مستطیل سبز شمال امیریان دیگر نمی‌خواند.

 همانی که با ساق‌های رهوارش یک استادیوم تماشاگر را جادو می‌کرد، اصلا او بود که همه شهرم را برای دیدن فوتبال رویائیش به زمین فوتبال می کشاند.

 ذهن خلاق، هوش سرشار و درک صحیح از موقعیت‌ها در کنار  دریبل‌های حیرت‌انگیز و جادوئیش به مثابه شعبده‌بازی بود که همه را مبهوت هنرنمایی خویش می‌کرد.

 به راستی که او کم‌نظیر بود، هم او که در زمین مسابقه آرام و قرار نداشت، مهار نشدنی با اخلاق فوتبال ما، سلطان بی‌چون و چرای دلهای فوتبال دوستان گچسارانی بود.

رفتار متین، اخلاق نیکو، گل‌خنده‌های دلنشین و صفای ضمیرش موجب شده بود که همه دوستش بدارند و در میادین ورزشی نامش را هورا بکشند، او به شمال جنوب معروف بود.

 رقص پاهای منحصر به فرد و طنازی و کرشمه‌های چشم نوازش با توپ در میانه میدان هر بیننده‌ای را به وجد می‌آورد و مبهوت سحاری خویش.

 شمال را می‌گویم، شمالی که دیگر در بین ما نیست از صحبت ما نیز به تنگ آمده است، او رفت که در جوار حق به آرامش ابدی برسد.

 شمال را می‌گویم، کبک خوش خرام ما که دیگر فقط باید با خاطره‌هایش نجوا کرد.

 به گزارش فارس، مرحوم محمد رضا امیریان ملقب به شمال بازیکن نامدار گچسارانی که سابقه حضور در تیم منتخب استان، استقلال و شاهین گچساران را داشت دار فانی را وداع گفت از میان عاشقان فوتبال به آرامگاه ابدیش رفت.
وی از فوتبالیست های بنامی بود که در جام تخت جمشید در قبل از پیروزی انقلاب در ده هفته اول این مسابقات آقای گل این مسابقات بود.
محمدرضا امیریان متولد ۱۳۳۲ از محدود بازیکن هایی بود که در آن زمان در تیم‌های خارج از استانی بازی کرد و با حضورش در تابان بوشهر نامش در بوشهر نیز پر آوازه شد.

شادروان از بازیکنان بنامی بود که در دوران فوتبالی خود برای هر دروازه بان و تیمی یک مهاجم ریزنقش و خطرناک بود و قدیمی های ورزش استان او را بنام شمال صدا می زدند.

مراسم سومین روز آن مرحوم فردا پنج شنبه از ساعت ۹ صبح الی ۱۶ در حسینیه امام جعفر صادق(ع) گچساران برگزار می شود.

انتهای پیام/

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. آبشیرین گفت:

    روحت شادشمال دوست عزیزوبه یادماندنی فراموشت نخواهیم کردهمیشه درقلبمان خواهی ماند

  2. Sarakazempir گفت:

    ممنون علیمراد عزیز غم آخرت باشه روح عموشمال شاد یادش تا ابد تو قلبمون می مونه

  3. ورزشی گفت:

    رفیق شمال زود بود از ما جدا شدی، مرگت باور کردنی نیست ،مگر مقدر الهی باشد، تا زنده ایم از خاطرات واخلاق منش رفیق یاد میکنیم ،رفیق مسافرخوب بودی که این همه در مراسم خدا حافظیت یاران وفادارت با استقبال بی نظیر به خانه ابدی بدرقه کردنند،رفیق با آرامش در کنار تورج جان دریایی بخواب و منتظر استقبال و دیدن ما در آینده ی دیگر باش،روحت شاد یادت جاودانه باد

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president