آوای جنوب

جولان پلاک قرمزها در مکان‌های تفریحی بویراحمد در ساعات غیراداری/ماشین دولتی در خدمت خانواده افراد هستند

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بویراحمد گفت: ماشین‌های دولتی در ساعات غیراداری مورد استفاده افراد قرار می‌گیرند.
آوای جنوب
رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بویراحمد گفت: ماشین‌های دولتی در ساعات غیراداری مورد استفاده افراد قرار می‌گیرند.

حجت‌الاسلام کمال فتاح‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگاران با انتقاد از استفاده خودروهای دولتی در ساعات غیراداری گفت: علی رغم تاکید مسولان و تذکر در شورای اداری و شورای امر به معروف و نهی از منکر مبنی بر اینکه از خودروها و امکانات دولتی استفاده نشود اما شاهد استفاده از ماشین‌های پلاک قرمز در ساعات غیراداری هستیم.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بویراحمد عنوان کرد: کافی است در طول شبانه‌روز و حتی در ایام تعطیلات در سطح شهر و همینطور در مناطق تفریحی چرخی بزنیم، مشاهده می‌‌کنیم که ماشین‌های پلاک قرمز در ساعات غیراداری جلوی مدارس مشغول سوار کردن فرزندان خود یا با خانواده در حال تفریح در مناطقی مثل آبشار هستند و یا شب‌ها ماشین پلاک قرمز جلوی خانه‌ها و احیانا در مراسمات، در سطح و حواشی شهر پارک شدند که‌ همین کارها صدای مردم رو در می‌آورد.

وی تصریح کرد: چرا کسی نیست بر چنین اقدامات مخالف با قانون نظارت کند و چرا مسولان استانداری استان با این تخلفات برخورد نمی‌کنند؟ حداقل در سال‌های قبل ماشین دولتی ،عبارت استفاده اختصاصی ممنوع  روی درب آن نوشته شده بود و تاکید داشتند که راننده حق استفاده شخصی ندارد و همین باعث می‌شد مردم به فرد خاطی تذکر بدهند.

این مسؤول عنوان کرد: اما همین جمله استفاده اختصاصی ممنوع هم دیگر برداشته و راه برای استفاده افراد سودجو فراهم شده،  ماشین دولتی به جای خدمت به مردم در خدمت خانواده افراد هستند در صورتی که هم قانون هم شرع چنین استفاده‌ای را جایز نمی‌داند و از مصادیق مفسدین بیت المال است.

فتاح‌زاده خاطرنشان کرد: از مسؤولان قضایی استان خواهشمندیم که به همان شکلی که در عمل  و مواضع متعدد نشان دادند که در برخورد با جرائم و مفسدان بیت‌المال قاطع هستند و همیشه نقطه امید مردم هستند در این قضیه مجددا ورود پیدا کنند  و با چنین افرادی و دستگاه مربوطه برخورد کنند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president