آوای جنوب

نقی لرزید تا ایران بلرزد/دست مریزاد بچه‌های پایتخت؛ جواب بی‌بصیرتان را دادید

دیشب همه آنهایی که با جملات نقی معمولی و ارسطو و عمو پنجعلی می‌خندیدند و در دورهمی خانواده نشسته بودند تا سریال آغاز شود مو به تنشان سیخ شد.
آوای جنوب /علی‌مراد کاظمپور
دیشب همه آنهایی که با جملات نقی معمولی و ارسطو و عمو پنجعلی می‌خندیدند و در دورهمی خانواده نشسته بودند تا سریال آغاز شود مو به تنشان سیخ شد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری فارس از یاسوج علی‌مراد کاظمپور کارشناس حوزه رسانه و مدیرمسول سایت آوای جنوب طی یادداشتی در خصوص سریال پایتخت و اثرات آن در جامعه آورده است: در حالی شب گذشته سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم از شبکه یک سیما پخش شد که از لحظه پایان یافتن آن سریال تاکنون فضای مجازی کشور تحت تأثیر این سریال قرار گرفته است.

دیشب همه آنهایی که با جملات نقی معمولی و ارسطو و عمو پنجعلی می‌خندیدند و در دورهمی خانواده نشسته بودند تا سریال آغاز شود با شروع فیلم مو به تنشان سیخ شد.

نمی‌دانم آنهایی که تا دیروز می‌گفتند ما در سوریه چه می‌خواهیم و در دیروزشان شعار نه غزه نه لبنان سر می‌دادند دیشب این سریال را به تماشا نشستند یا که خیر اما بهتر آن است یکبار با خانواده پای این سریال بنشیند تا قدردان حججی‌ها و سلیمانی‌ها و … باشند.

نمی‌دانم مشاهده کردید آن لحظه که داعش وارد ماجرا شد نقی معمولی یا ابوالفضل می‌گفت و از ناموسش می‌گفت و نگران دخترانش بود.

دیشب نقی می‌لرزید و بر سرش می زد و نگران سارا، نیکا دختران کوچکش بود که داعشی‌ها از آن دو دختر کوچک حوری نام می‌بردند، آری آنجا بود که غیرت هر مردی به جوش می‌آمد و همه پای گیرنده های خود مانند نقی می‌لرزیدند.

آری قدردان آنهایی باشیم که اگر امروز ناموس من و تو به راحتی در شهر و خیابان قدم می‌زند و …فقط و فقط به خاطر از خود گذشتن آنهاست.

آری اگر امروز کشورمان در اوج امنیت، عزت و اقتدار در دنیا قدعلم کرده است و دنیا نه بر اساس گفتمان لبخند بلکه بر اساس وجود چنین بزرگانی که هستند تا ما باشیم، بی تردید مدیون دلاوری‌ها و از خود گذشتگی‌های مدافعان حرم هستیم.

نمی‌دانم آنهایی که می‌گفتند مدافعان حرم برای پول می‌روند با دیدن صحنه شب گذشته چه حال و حسی داشتند؟! .

آری کوردلان بی‌بصیرت، همان‌هایی که شعار نه غزه و نه لبنان سر می‌دادید حججی و همدانی‌ها دل به دریا زدند و رفتند تا امروز کسی جرأت چپ نگاه کردن به ناموس من و تو را نداشته باشد.

خوشحالم شب گذشته خیلی ها جواب سوالاتشان را گرفتند شب گذشته وقتی فرد داعشی با چکمه به صورت هُما همسر نقی زد همه آنهایی که عرق ایرانی در وجودشان بود دلشان لرزید.

آری اخوی آنها رفتند سر دادند تا ما؛ من و تو تن به ذلت ندهیم. شب گذشته  یاد روایت فتح سید اهل قلم شهید مرتضی آوینی افتادم که این روزها سالگرد شهید آوینی است.

دست مریزاد به بچه‌های سریال پایتخت که با هنرمندی جواب سوال برخی از خواص را دادند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president