آوای جنوب

تساوی نفت و گاز گچساران با آبادانی ها/روزی که تیم های دیگر برای نفت بازی کردند/نفت امیدوار به صعود

در مرحله نهایی لیگ دسته دوم فوتبال کشور نفت و گاز گچساران با آبادانی ها به تساوی رضایت دادند.

در مرحله نهایی لیگ دسته دوم فوتبال کشور نفت و گاز گچساران با آبادانی ها به تساوی رضایت دادند.

به گزارش آوای جنوب از گچساران،در هفته ششم مرحله نهایی لیگ دسته دو فوتبال کشور، تیم فوتبال نفت و گاز گچساران عصر امروز میزبان پالایش نفت آبادان در گچساران بود.
بر اساس این گزارش، تیم فوتبال پالایش نفت آبادان با سرمربی گری علی فیروزی امروز مهمان شاگردان بهمن فرازمند در استادیوم شهدای صنعت نفت گچساران بود.
در این دیدار حساس که نفتی‌های گچساران با دو گل حکیم حزبایی پور از نفتی های آبادان پیش افتاده بود و می ‌فت تا با کسب سه امتیاز با شاهین شهرداری بوشهر هر دو تیم ۱۴ امتیازی شوند پالایش نفت آبادان در نیمه دوم موفق شد دو گل به ثمر برساند.
دو تیم در حالی به تقسیم امتیازات رضایت دادند که به نوعی باید گفت دیگر تیم‌های این گروه برای گچساران بازی کردند چرا که شاگردان بهمن فرازمند با پایان این بازی تیمش ۱۲ امتیازی شد و همچنان امیدوار به صعود هستند.
در آن سوی مسابقات شاهین شهرداری بوشهر با سرمربی‌گری مهدی پاشازاده در مقابل سردار بوکان در مقابل هم به تساوی رضایت دادند و با تساوی دیگر تیم‌ها در این گروه شاگردان بهمن فرازمند امیدوار به دیدارهای آینده برای صعود هستند.
با پایان مسابقات امروز از هفته ششم این گروه شاهین شهرداری بوشهر ۱۴ امتیازی شد و همچنان در صدر قرار گرفت و نفتی های گچساران نیز با ۱۲ امتیاز به عنوان تیم دوم گروه خود جای گرفته است.
بر اساس این گزارش این در حالی است که داماش گیلان با ۹ امتیاز و تیم بندرعباس با ۷ امتیاز در مکان سوم و چهارم جای گرفته اند و سردار بوکان نیز ۴ امتیازی است و پالایش نفت آبادان تنها دو امتیاز دارد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president