آوای جنوب

علی‌مراد کاظم‌پور:

افشاریان با تجربه دیروز آینده فوتبال کهگیلویه وبویراحمد را تضمین کند

خداداد افشاریان با تجربه دیروز فوتبال در کهگیلویه وبویراحمد آینده فوتبال این استان را تضمین کند.

به گزارش آوای جنوب از گچساران، با نگاهی به استان کهگیلویه وبویراحمد و  با وجود پتانسیل ورزش این استان کوچک در ورزش کشور و در رشته‌های مختلف باید بپذیریم آن چیزی که موجب می‌شود به آینده امیدوار بود، عبور از سطحی‌نگری است.

  خداداد افشاریان که این روزها سکان فوتبال استان  را در دست گرفته است باید بداند تنها نگاه آینده ‌نگری است که می‌تواند فوتبال این استان را تضمین کند.

 سکان‌دار این روزهای فوتبالی دیار استان کهگیلویه و بویراحمد تجربه دیروز استان را باید ره توشه خود برای فردا کند.

 تجربه دیروز می‌گوید خرید امتیاز و تیم‌داری در این استان بدون برنامه‌ریزی بلند مدت چیزی جز شکست برای استان در پی‌نخواهد داشت.

 افشاریان باید در همین شروع کاریش برنامه‌ریزی بلند مدتی در دستور کار خود قرار دهد و با استفاده از مشاوران خوب به آینده استان کمک کند.

 برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری و راه‌اندازی مدارس فوتبال نه فقط تنها به اسم بلکه به عنوان یک کار علمی و عملی با خروجی خوب و کارشناسی شده می‌تواند آینده فوتبال این استان را تضمین کند.

 حضور مدرسان فدراسیون فوتبال و بالا بردن علم آموزشی مربیان مدارس و نظارت و انجام مسابقات شناسایی و کشف نونهالان این استان راهی است که خداداد باید در پیش بگیرد تا بتواند موفق شود.

 از سوی دیگر سکان دار فوتبال این استان باید بتواند با نشست با مجمع نمایندگان استان و مسوولان استانی، برنامه ریزی بلند مدتی برای فوتبال استان داشته باشد.

 گزارش از علی‌مراد کاظم‌پور

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president