آوای جنوب

نقش مدیریت خدمات شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در حمایت از کالای ایرانی در گفتگو با مهندس کردلو مدیر خدمات نفت گچساران

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران به واسطه دومین تولید کننده در کشور نقش بسزایی در اقتصاد کشورمان دارد.
آوای جنوب
شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران به واسطه دومین تولید کننده در کشور نقش بسزایی در اقتصاد کشورمان دارد.

به گزارش روابط عمومی نفت گچساران، شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران به واسطه دومین تولید کننده در کشور نقش بسزایی در اقتصاد کشورمان دارد.

تولید روزانه ۶۳۰ هزار بشکه نفت در این شرکت با وجود قرار گرفتن تأسیسات آن در حوزه جغرافیایی چهار استان نشان از ویژگی این شرکت دارد.
بی‌تردید یکی از مدیریت‌هایی که در شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران نقش مهمی در اجرایی نمودن شعار سال حمایت از کالای ایرانی دارد مدیریت خدمات است .
از پروژه‌های عمرانی وبهسازی نظیر پارک‌ها واماکن ومنازل گرفته تا سرویس‌دهی و خدمات به بیش از هفت هزار پرسنل در سطح این شرکت و مدیریت اردوگاه‌های تأسیسات و نظارت بر کار پیمانکاران در زیر مجموع‌ ای قرار گرفته است که مدیریت آن برعهده مهندس علی کردلو از مدیران پر تلاش وخستگی ناپذیر صنعت نفت گچساران است.
وی که همواره نگاه ویژه‌ای به حمایت از کالای ایرانی دارد، در گفت‌وگو با  ما اظهار کرد:  حمایت از کالای ایرانی به معنی اجرایی کردن اقتصاد  مقاومتی است و اگر در تمام کشور دست به دست همه بدهیم بی تردید با اجرایی و عملی کردن حمایت از کالای ایرانی م‌ توانیم زمینه اشتغال را نیز فراهم کنیم.
مهندس علی کردلو با بیان اینکه در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به نام حمایت از کالای ایرانی مزین شده است مدیریت خدمات نقش بسزایی در اجرایی شدن این شعار دارد، بیان کرد: باید بدانیم برای تحقق پیدا کردن حمایت از کالای ایرانی هر یک از ما به سهم خود نه تنها در شعار بلکه درعمل باید حامی کالای ایرانی باشیم.
مدیرخدمات نفت گچساران تصریح کرد: باید باور داشته باشیم که فقط مردم ایران می‌توانند به توسعه اشتغال و افزایش کیفیت تولیدات کالای ایرانی کمک نمایند.
کردلو افزود: از طرفی همه می‌دانیم افزایش کیفیت در تولیدات داخلی برای رقابت با محصولات خارجی راه سختی است اما با کمک هم می توانیم به یک هدف مشترک که همان حمایت از کالای کشورمان است دست پیدا کنیم.
وی خاطرنشان کرد: باید بدانیم با حمایت از کالای ایرانی علاوه بر بی نیازی کشور به کالاهای خارجی  می‌توانیم زمینه اشتغال پایدار را فراهم نماییم و از سوی دیگر از خروج ارز به جهت واردات کالاهای مشابه جلوگیری می‌شود که این خود یکی از دغدغه های اصلی اقتصادی است.
مدیر خدمات شرکت بهره برداری نفت وگاز گچساران عنوان کرد: لذا باتوجه به پتانسیل موجود در مدیریت خدمات کارگروهی در این خصوص تشکیل شده و تأکیدات لازم بر حمایت از کالای ایرانی و جلوگیری از خرید هر نوع تولید خارجی که مشابه داخلی دارد ممنوع شده است.
کردلو بیان کرد: در این خصوص مقرر شده است امور فرهنگی به عنوان یکی از زیرمجموعه های مدیریت خدمات با هماهنگی شورای فرهنگی با انجام کارهای تبلیغاتی و مشوقی در بین خانواده های صنعت نفت برنامه های ویژه را تدارک ببیند.
وی اظهار داشت: به همین منظور و به جهت نظارت بهتر کمیته بررسی خرید کالا نیز تشکیل شده است تا عملکرد زیر مجموعه خدمات پایش شو .
مدیر خدمات شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران  افزود: از آنجا که عرضه ، تقاضا ، تولید و مصرف کننده لازم و ملزوم هم هستند امید است که در این راستا تولید کنندگان فهیم و سخت کوش کشورمان به کیفیت تولیدات خود اهتمام ورزند تا موجب جلب اعتماد و بازار برای خرید کالای ایران توسط مصرف کنندگان شوند.

انتهای پیام

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president