آوای جنوب

دور از هیاهوی سیاسی ، حضور چشمگیر گروه جهادی احمدی روشن در ایام نوروز در گچساران+تصاویر

آوای جنوب از حضور چشمگیر گروه جهادی احمدی روشن در روستاهای سربیشه و شوش گچساران در ایام نوروز گزارش می‌دهد.
آوای جنوب از حضور چشمگیر گروه جهادی احمدی روشن در روستاهای سربیشه و شوش گچساران در ایام نوروز گزارش می‌دهد.

به گزارش آوای جنوب گچساران، گروه جهادی شهید احمدی روشن بسیج دانشجویی شهرستان گچساران در ایام تعطیلات نوروز در دو روستای سربیشه و روستای شوش به جهاد در راه خدا پرداختند.
بر اساس این گزارش، این گروه  متشکل از چهل نفر خواهران و برادران بسیجی دانشجو هستند که به مدت یک هفته با برگزاری کلاس‌های فرهنگی، هنری  و ورزشی از جمله کلاس‌های قرآن و احکام، آموزش نماز،گلسازی، گلدوزی، خیاطی، گونی‌بافی، قلاب بافی، فرشینه بافی،  آموزش دروس ابتدایی و راهنمایی و همچنین کلاسهای تقویتی و زبان انگلیسی همچنین مشاوره روستاییان پرداختند.
در این گروه آقایان علاوه بر کار فرهنگی و اجرای مسابقات هوش و پخش فیلم و انیمیشن‌های جشنواره عمار به  احداث یک باب منزل مسکونی  برای یک خانواده‌ بی‌سرپناه پرداختند.
گفتنی است، عملیات عمرانی گچ‌کاری، نصب درب و پنجره و تهیه مصالح ساختمانی شن، ماسه، سیمان و گچ  برای ادامه کارساختمان سازی وتسطیح منزل مسکونی پرداختند.
به گزارش فارس،  این گروه جهادی در یک روز کاری خود  در روستاها به ویزیت  رایگان بیماران توسط پزشک  این گروه انجام شد.
در ادامه این گزارش،  گروه جهادی  شهید احمدی روشن بسیج دانشجویی شهرستان گچساران  بیش از ۱۱۰ بسته سبد غذایی که شامل برنج ، مرغ،  گوشت، انواع حبوبات از جمله  سویا،  عدس، لوبیا،  روغن،  رب‌گوجه  و ماکارونی توزیع کردند.
گفتنی است، در این دو روستا  بیش از  پنجاه دست لباس بین نیازمندان  و بیش از ۲۰۰عدد جایزه به متربیان نوجوان وجوان روستا توزیع شد.
به گزارش فارس، در این گروه جهادی که به مدت یک هفته در روستاهای  سربیشه و روستای شوش  حضور داشتند به برگزاری نماز جماعت، دعای کمیل  و همچنین حضور جهادگران در گلزار شهدا و به  برگزاری ایستگاه صلواتی و پایگاه سلامت و به برگزاری حلقه‌های صالحین  از دیگر اقدامات این جهادگران دانشجو  در این مناطق بوده است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. قرارگاه گفت:

    درود خداوند بر جهادگران عرصه ایثار و شهادت…خداوند توفیق شهادت را نصیبتان گرداند..درود بی پایان خداوند بر مسئول پرتلاش و خدوم بسیج دانشجویی گچسارن جناب کربلایی سلیمانی

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president