آوای جنوب

نگاهی به سفرهای وزیر ارتباطات دولت تدبیر به گچساران/آیا مصوبات وزیر سابق انجام شده است که نفر بعدی آمده است+تصاویر

آوای جنوب از وعده‌های وزیر ارتباطات سابق دولت تدبیر و امید به گچساران گزارش می‌دهد.
آوای جنوب
آوای جنوب از وعده‌های وزیر ارتباطات سابق دولت تدبیر و امید به گچساران گزارش می‌دهد.

به گزارش آوای جنوب از گچساران، با نگاهی به سفر وزیر وقت ارتباطات جناب آقای واعظی به شهرستان گچساران و وعده های ایشان در سفرشان به گچساران باید دید آیا سفر وزیر جوان این دولت نیز صرفا فقط در وعده دادن خلاصه می‌شود.

دکتر واعظی وزیر وقت ارتباطات در آبان ماه۹۴ در ادامه سفر خود به استان کهگیلویه و بویراحمد, پس از آنکه در جلسه شورای اداری در فرمانداری گچساران حضور یافت با اتمام جلسه در نمازجمعه شهرستان گچساران حضور یافت.
واعظی که بعدها رئیس دفتر رئیس جمهور شد در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه گچساران در جمع نمازگزاران گچسارانی اظهار کرد: در شورای اداری شهرستان از نزدیک با مسایل و مشکلات آشنا شده و جهت بهبود وضعیت اینترنت، مخابرات و دولت الکترونیکی در این دو شهرستان ۲۰ میلیارد تومان اختصاص داده شد تا آنچه مربوط به توسعه زیرساخت‌های این دو شهرستان است محقق شود.

وزیر ارتباطات وقت دولت تدبیر و امید با اشاره به افزایش پهنای باند استان، تاکید کرد: امیدواریم آنچه مد نظر مسوولان استان به ویژه این دو شهرستان را در شان مردم خوب آن انجام داده و خدمتگزاری کنیم.

 واعظی با ابراز امیدواری نسبت به ارتقای حوزه ICTاستان خاطرنشان کرد: امیدواریم علاوه بر حوزه ICTاستان در دیگر بخش‌ها در دولت گام‌های مثبت و رو به جلو برداشته شود.

وزیر ارتباطات وقت دولت تدبیر آن روز با ابراز امیدواری نسبت به رفع تمامی تحریم‌های مالی، بانکی و نفتی تا دو ماه آینده گفت: انشاالله سال آینده شاهد رفع مشکلات و رونق اقتصادی در کشور خواهیم بود.

همچنین واعظی در جلسه شورای اداری شهرستان نیز بیان کرد: از سال گذشته تاکنون ۱۸ روستای استان کهگیلویه و بویراحمد به اینترنت متصل شده است و در سال جاری ۱۴ میلیارد تومان برای شهرستانهای گچساران و باشت هزینه شده است و ۲۰ میلیارد تومان هم برای  دو شهرستان گچساران و باشت برنامه ریزی شده است.

واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات وقت دولت تدبیر آنروز  از اجرای ۱۱۱ کیلومتر فیبرنوری از شهر دوگنبدان تا نورآباد ممسنی به عنوان طرح پایلوت خبر داد.

واعظی با بیان اینکه این استان نیاز به توجه بیشتری دارد ادامه افزود: نگاه ما به همه استان‌ها نباید یکسان باشد و استانهای کمتر توسعه یافته به نگاه ویژه تری نیاز دارد.

حال با نگاهی به وضعیت تنها شهرستان گچساران نه روستاهای اطراف در می‌یابیم که وضعیت تلفن و اینترنت در بام نفت ایران پس از سفر وزیر وقت دولت تدبیر چگونه است.
آیا وزیر می ‌اند در دل شهر گچساران و مرکز آن نه خبری از تلفن است و نه خبری از اینترنت.
وزیر جوان می‌تواند سفری به محلات مختلف گچساران داشته باشد تا وضعیت اینترنت را در بام نفت ایران بررسی کند.
حال امیدواریم وزیر جوان دولت تدبیر و امید با تجربه سفیر وزیر سابق و وعده‌های ایشان به گچساران آمده باشد نه یک سفر تفریحی.

و شاید آقای نماینده یادشان باشد در آن روز وقتی از وزیر ارتباطات به عنوان یک درخواست از  طرف جامعه خبرنگاری از وی خواستم تا  با توجه به جامعه خبرنگاری بیشترین درآمد خود را صرف هزینه مکالمات با مسوولان  می‌دهند تعرفه هزینه تلفن همراه جامعه خبرنگاری رایگان و یا هزینه آن نسبت به دیگر مشترکان با تعرفه کمتری محاسبه شود، وی گفت: کارت ویزیت و شماره همراه‌تان را بدهید تا من این موضوع را پیگیری  نمایم.

 گزارش از علیمراد کاظم پور

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president