آوای جنوب

پیش‌بینی تاجگردون از رد صلاحیتش در انتخابات آینده+تصاویری ویژه از مشک و ملار

وی درادامه گفت:احتمالا منظور دوستان برگزاری جشنواره درسطح منطقه ای و ملی بوده نه بین المللی،اما درجشنواره بین المللی چه کسی بخواهد در این جشنواره خوانندگی کند باید فکر رد صلاحیت مان را هم بکنید.
آوای جنوب
رئیس کمیسیون برنامه وبودجه مجلس گفت:امیدواریم هرچیزی که هست همان چیزی باشد که دل شما خوش باشد و آرام؛ حداقل من ، دوستانم ، همراهانم و این هنرمندان اگر هیچ کاری در طول دوران خدمت مان نکرده باشیم یک کار کردیم و آن هم یک روز دل این مردم را شاد کردیم.

غلامرضا تاجگردون ،رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در آیین اختتامیه سومین دوره بازی های بومی محلی مشک و ملار در گچساران، ضمن تبریک سال ۹۷گفت:ابتدا به خانواده هایی که درطول سال ۹۶ داغ دیده اند عرض تسلیت دارم و از سهم خودم از همه آنها پوزش می طلبم.

وی افزود: چرا که ناگزیرم به خاطر اینکه مردم باید زندگی کنند و ادامه حیات دهند ،امروز این جشن را برگزار کردیم و ان شاءالله روح بزرگ این عزیزان در کنار آقا امام حسین (علیه السلام) محشور شوند و برای خانواده های این عزیزان از درگاه خداوند منان صبر جزیل خواستاریم.

تاجگردون درادامه نیز اظهارکرد:برپیکرهای پاک عزیزانی که هنوز برقله پرافتخاردنا هستند درود می فرستیم و ان شاءالله ملت ایران دیگر غمی نبیند.

نماینده مردم گچساران و باشت گفت:برنامه مشک و ملار یک علامت است و بیانگر این است که ما سال ۹۷ را با شادی و خوشی و با دلی پاک و مهربانی آغاز می کنیم وبه جز این چیز دیگری نیست؛نه لهو و لعبی است و نه کار خاصی.

وی درادامه اظهارکرد:فقط می خواهیم بگوییم که درشهر ما و در این خطه از ایران عزیز و استان کهگیلویه و بویراحمد و درکنار دیگر هنرمندان می خواهیم سال جدید را به خوشی آغاز کنیم.مردم عزیز ترک، لر،بختیاری ،بویراحمدی،بهبهانی و همه و همه ازهر قشری در کنار هم هستیم و در کنار هم بوده ایم و خواهیم بود.

تاجگردون افزود:این شادی و کف زدن ها برای این است که مردم عزیزگچساران و کهگیلویه و بویراحمد دعا کنید خداوند این آرامش و این همنشینی را از ما نگیرد ،همه ما بهانه ای هستیم که خوب زندگی کنیم ،بهانه ای هستیم که بهتر زندگی کنیم و فرزندانمان امیدوارتر باشند به آنچه که ما می خواهیم.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تصریح کرد:مشک و ملار جشنواره ای است که در دهستان های این شهرستان برگزار شده و امروز روز اختتامیه این جشواره است.حالا دوستان به نوعی بیان کردند که درسال آینده این جشنواره را به صورت بین المللی اجرا می کنیم.

وی درادامه گفت:احتمالا منظور دوستان برگزاری جشنواره درسطح منطقه ای و ملی بوده نه بین المللی،اما درجشنواره بین المللی چه کسی بخواهد در این جشنواره خوانندگی کند باید فکر رد صلاحیت مان را هم بکنید.

تاجگردون تصریح کرد:امیدواریم هرچیزی که هست همان چیزی باشد که دل شما خوش باشد و آرام؛ حداقل من ، دوستانم ، همراهانم و این هنرمندان اگر هیچ کاری در طول دوران خدمت مان نکرده باشیم یک کار کرده ایم و آن هم یک روز دل این مردم را شاد کردیم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president