آوای جنوب

صبحگاه مشترک نیروی انتظامی و نظامی گچساران برگزار شد+تصاویر

به مناسبت هفته نیروی انتظامی، صبگاه مشترک نیروی انتظامی و نظامی در گچساران برگزار شد.
آوای جنوب
به مناسبت هفته نیروی انتظامی، صبگاه مشترک نیروی انتظامی و نظامی در گچساران برگزار شد.

به گزارش  آوای جنوب از گچساران به مناسبت هفته  نیروی انتظامی، صبحگاه مشترک نیروی انتظامی و نظامی در ستاد فرماندهی انتظامی  شهرستان گچساران با حضور فرمانده نیروی انتظامی، فرماندار، امام جمعه، فرمانده سپاه، دادستان  انقلاب اسلامی و دیگر مسوولان در مقر فرماندهی گچساران  برگزار شد.

 در این مراسم،  سید محمد موسوی با اشاره به هفته  نیروی انتظامی که از تاریخ ۱۴ الی ۱۹مهرماه همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود، گفت: در هفته ناجا برنامه‌های متعددی  با محوریت‌های اجتماعی، فرهنگی به‌ویژه مبارزه با مواد مخدر و جلوگیری از سرقت و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در شهرستان گچساران برگزار می‌شود.

 فرمانده نیروی انتظامی گچساران با اشاره به شعار امسال هفته نیروی انتظامی که پلیس مقتدر امین مردم است، گفت: امنیت بزرگترین مقوله‌ای است که می‌توان به آن نگاه ویژه‌ای داشت.

 وی ادامه داد:  با ایجاد امنیت اقتصاد ما رشد می‌کند و جامعه در رفاه و آسایش خواهد بود.

 موسوی با بیان اینکه امنیت ساختگی نیست بلکه تولیدی است،  و باید همه دست در دست هم دهیم تا امنیت پایدار را در جامعه ایجاد کنیم، ابراز کرد: یکی از تولید کنندگان امنیت  در کشور نیروی انتظامی است.

وی گفت: بی شک لازمه تامین امنیت پایدار در سایه مشارکت مردمی پدیدار می‌شود و این سرمایه عظیم موجب شده تا نیروی انتظامی به عنوان یکی از نهادهای کارآمد در مقابله با نا امنی و بی نظمی، آمادگی همه جانبه خود را مایه اطمینان، آرامش، اعتماد مردم و موجب هراس و وحشت مجرمان ، خلافکاران و متجاوزان به حقوق آحاد جامعه قرار دهد.

 این مقام مسوول با اشاره به اینکه امروز امنیت برای همه است و کار پلیس نبست به گذشته سخت‌تر شده است، گفت:  در این باره مقام معظم رهبری به زیبایی می‌فرمایند، یک پلیس به زیبایی  یک غده سرطانی را شناسایی می‌کند.

 وی افزود: امروز خداوند را شاکر هستیم که به عنوان سربازان امام زمان (عج)  و ولایت فقیه  وظیفه خود را که قانون مداری و مردم داری است را در جامعه به بهترین نحو ایفا می‌کنیم.

 فرمانده نیروی انتظامی گچساران اذعان کرد: امروز افتخار ما این است که فرمانده  ما مقام معظم رهبری است که ایشان فرمانده دنیای اسلام است و این افتخار بزرگی برای ما است.

 موسوی در ادامه تصریح کرد: در سالی که گذشت اقدامات خوبی در سطح شهرستان انجام شد که جا دارد از همیاری مردم و شورای تامین تقدیر نمود.

 وی با بیان اینکه امسال شاهد کاهش ۷ درصدی  تمامی جرائم درسطح  شهرستان بوده‌ایم، عنوان کرد: شهرستان گچساران در این زمینه در سطح استان رتبه برتر را کسب نموده است.

 این مقام مسوول ادامه داد: برای کسب چنین رتبه‌ای در سطح استان بی‌خوابی‌های زیادی کشیده شد که در این زمینه نیز از توانمندی و هوشیاری شهروندان نیز تشکر می‌کنیم.

 موسوی  در ادامه تصریح کرد: کاهش ۹ درصدی سرقت در سطح شهرستان، افزایش کشف  ۱۷ درصدی سرقت و دستگیری ۱۹۳ نفر متهم در این زمینه از دیگر اقدامات نیروی انتظامی در یک سال گذشته بوده است.

 فرمانده انتظامی گچساران با اشاره به کشفیات مواد مخدر گفت: بیش از ۸۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در یک سال گذشته کشف شد که قریب بر ۳۰۰ کیلوگرم آن در چند ماه اخیر بوده است.

 وی ادامه داد: همچنین ۸ باند توزیع کننده مواد مخدر متلاشی شد.

 موسوی با اشاره به کشفیات کالای قاچاق بیان کرد: در این زمینه نیز بیش از ۲۷ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف و ضبط و خودروها توقیف و قاچاقچیان به مراجع قانونی ارجاع داده شد.

 فرمانده انتظامی گچساران ابراز کرد: ماموریت ۱۱۰ ما نبست به سال گذشته ۷۷ درصد افزایش داشته است.

 وی با بیان اینکه  نزاع‌ها در سطح شهرستان ۱۱ درصد کاهش داشته است، ابراز کرد:  سرقت به عنف در سطح شهرستان  یک مورد وجود نداشته است.

 موسوی خاطرنشان کرد: برخورد خوب و قاطع دستگاه های قضایی موجب شد که سرقت به عنف در این شهرستان به صفر برسد.

 فرمانده انتظامی گچساران افزود: در یک سال گذشته تعداد یک هزار و ۴۷۰ متهم  در تمامی جرائم دستگیر شده است.

 به گزارش فارس، این مراسم با ادای احترام به شهدای نیروی انتظامی برگزار شد و از کارمندان نمونه نیروی انتظامی تجلیل به عمل آمد.

در صبحگاه مشترک نیروی انتظامی و نظامی مطرح شد
کسب رتبه برتر نیروی انتظامی گچساران در ایجاد امنیت و کاهش جرائم در سطح استان
فرماندار گچساران با اشاره به عملکرد یک ساله نیروی انتظامی گفت: شهرستان گچساران در زمینه کاهش ۷ درصدی تمامی جرائم و ایجاد امنیت در سطح استان رتبه برتر را کسب نموده است.

به مناسبت هفته  نیروی انتظامی، صبحگاه مشترک نیروی انتظامی و نظامی در ستاد فرماندهی انتظامی  شهرستان گچساران با حضور فرمانده نیروی انتظامی، فرماندار، امام جمعه، فرمانده سپاه، دادستان  انقلاب اسلامی و دیگر مسوولان در مقر فرماندهی گچساران  برگزار شد.

 در این آیین عبدالرحیم رحیمی با تبریک هفته نیروی انتظامی به مجموعه نیروی انتظامی شهرستان گچساران اظهار کرد: به نمایندگی از شورای تامین وظیفه دارم از یکایک شما سبزپوشان و سبز گامان تقدیر و تشکر کنم.

 فرماندار گچساران ادامه داد: خدا را شاکر هستیم که در تمامی زمینه‌ها در مقوله امنیت در سطح استان رتبه برتر و در سطح کشور رتبه‌های خوبی را کسب نموده‌ایم.

رحیمی افزود: امسال شاهد کاهش ۷ درصدی  تمامی جرائم درسطح  شهرستان بوده‌ایم که در این زمینه شهرستان گچساران در سطح استان رتبه برتر را کسب نموده است.

 وی افزود: این مهم حاصل نمی‌شد به جز با همت، همدلی و سخت‌کوشی و بی‌خوابی‌های همه شما مسوولان.

 بالاترین مقام اجرایی شهرستان گچساران با بیان اینکه سربازان نیروی انتظامی موجب رفاه  و آسایش در جامعه هستند و اعتقاد داریم امنیت امروز جامعه مرهون بی‌خوابی‌های شما است، عنوان کرد: مردم هیچ‌گاه نمی‌خواهند نگرانی و دغدغه امنیت داشته باشند و خواهان این هستند که در کنار شما به امنیت برسند.

 رحیمی ابراز کرد: وقتی که مردم در اولین لحظه احساس خطر می‌کنند با شما تماس می‌گیرند و این نشان می‌دهد که شما را باور دارند.

این مقام مسوول با بیان اینکه شهروندان در کنار شما به امنیت و آسایش در جامعه می‌رسند، گفت: امروز مردم از عملکرد شما راضی هستند.

وی خاطرنشان کرد: امروز سربازان ولایت فقیه در زیر سایه ولایت فقیه جشن چهلمین سال انقلاب اسلامی را برگزار خواهیم کرد.

فرماندار گچساران در ادامه تصریح کرد: اگر امروز در این کشور رفاه، امنیت، آسایش، پیشرفت و اقتداری وجود دارد همه مرهون خون پاک شهیدانی است که برای اعتلای نظام جمهوی اسلامی و دفاع از اسلام و انقلاب از همه هستی خود گذشتند.

وی گفت: شهدا میراث ماندگاری هستند که تا ابد در تاریخ ملت ایران و جهان اسلام ماندگار خواهند بود و ما وظیفه داریم که از دستاورد و آرمان شهدا پاسداری کنیم.

انتهای پیام/

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president