آوای جنوب

استاندار: مدیران کهگیلویه و بویراحمد شهامت داشته باشند و بگویند “نمی‌توانیم”

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از عملکرد برخی دستگاه‌های اجرایی استان برای محرومیت زدایی ابراز مارضایتی کرد و گفت: مدیران شهامت شهامت داشته باشند و صادقانه به مردم بگویند که نمی‌توانیم کاری انجام دهیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از عملکرد برخی دستگاه‌های اجرایی استان برای محرومیت زدایی ابراز مارضایتی کرد و گفت: مدیران شهامت شهامت داشته باشند و صادقانه به مردم بگویند که نمی‌توانیم کاری انجام دهیم.

آوای جنوب

مدیران کهگیلویه و بویراحمد شهامت داشته باشند و بگویند “نمی‌توانیم”

علی محمد احمدی در نشست بررسی مصوبات محرومیت زدایی دهستان زیلایی بویراحمد اظهار داشت: برخی از دستگاه‌های اجرایی با وجود انعقاد تفاهم نامه با معاون مناطق محروم ریاست جمهوری در زمینه اجرای ۱۰ مصوبه هنوز کار خاصی در دهستان زیلایی انجام نداده‌اند.

وی با انتقاد از عملکرد شرکت آب منطقه‌ای در زمینه عدم اجرای مصوبات محرومیت زدایی دهستان زیلایی عنوان کرد: علی داودی‌مهر مدیرعامل این شرکت استاد تاخیر در فرایند است که باید برای اصلاح این وضع چاره‌ای بیندیشند.

احمدی با اشاره به اینکه به مردم زیلایی قول داده‌ایم برای رفع محرومیت تلاش کنیم، ابراز کرد: وقتی آقای سید ابوالفضل رضوی معاون مناطق محروم ریاست جمهوری طبق تفاهم نامه سهم خود را پرداخت کرد ما باید بگوییم ببخشید خبری از سهم ما نیست در کل ما شوخی کردیم که سهمی پرداخت می‌کنیم.

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی استان در زمینه مصوبات محرومیت زدایی دهستان زیلایی خود را درگیر بروکراسی اداری نکنند زیرا باید هم اکنون مراحل اولیه اجرایی مصوبات انجام شده باشد.

احمدی تاکید کرد: با دور زدن بروکراسی طولانی اداری باید مردم را خوشحال کنیم زیرا مردم از لقمه‌های بزرگ بدون نتیجه ابراز خرسندی نمی‌کنند که فکر می‌کنیم با مصاحبه‌ها می‌توانیم کاری کنیم.

وی از مدیرکل بهزیستی استان خواستار توانمندسازی خانواده معلولان شد و افزود: به طور مثال در این زمنه خانواده‌ها احصا و بررسی شود و در نهایت یک طرح ارائه که این تعداد خانواده نیازمند احداث مسکن هستند.

احمدی بیان کرد: بدون ایجاد اشتغال و یافتن راه‌های مناسب در این زمینه امکان محرومیت زدایی وجود ندارد زیرا باید خدمات زیرساختی برای مردم فراهم شود و در صورت نبود شغل مردم روستا مهاجرت کرده و به نوعی هدر روی بیت المال را شاهد هستیم.

وی خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی متولی اشتغال و آموزش گفت: در زمینه ایجاد اشتغال در دهستان زیلایی ظرفیت سنجی و متناسب با داشته‌های منطقه، آموزش‌های مهارت آموزی را ارائه دهید و بعد از محل تسهیلات اشتغال روستایی-عشایری به‌فکر ایجاد اشتغال در این منطقه باشید.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. شفا گفت:

    ?

    دردناک ترین بخش فرار مغزها، قدرت گرفتن بی مغزهاست…!

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president