آوای جنوب

شهردار دوگنبدان در بازدید میدانی شبانه: آماده استقبال از میهمانان و مسافران نوروزی هستیم+تصاویر

شهردار دوگنبدان در بازدید میدانی نیمه شب خود از آمادگی کامل مجموعه شهرداری دوگنبدان برای استقبال از میهمانان و مسافران نوروزی در این شهر خبر داد.
آوای جنوب/کاظم پور
شهردار دوگنبدان در بازدید میدانی نیمه شب خود از آمادگی کامل مجموعه شهرداری دوگنبدان برای استقبال از میهمانان و مسافران نوروزی در این شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، مسعود ظفری شهردار دوگنبدان دقایقی پیش در بازدید میدانی که از روند آماده سازی و نظافت نیروهای شهرداری به عمل آورد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی ستاد استقبال از میهمانان و مسافران نوروزی مجموعه شهرداری در این ایام اولویت کاری خود را درخدمت رسانی به شهروندان و استقبال شایسته از مهمانان در شهر گچساران است.
وی با بیان اینکه گچساران از سالهای دور به عنوان معبر شهدا و رزمندگان بوده است و این روزها نیز مسافران راهیان نور از این شهر عبور می‌کنند، تصریح کرد: از این رو شهرداری دوگنبدان با برنامه‌ریزی و آماده سازی شهر در تلاش است که شرایط لازم برای انجام هر چه بهتر و مطلوب‌تر سفرهای این عزیزان را در این شهر فراهم کند.
ظفری خاطرنشان کرد: مجموعه نیروهای خدمات شهری دوگنبدان در این ایام نوروز به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمت به شهروندان و مسافران و میهمانان نوروزی هستند و امیدواریم بتوانیم میزبانان خوبی برای مهمانان شهرمان باشیم.
شهردار دوگنبدان در ادامه اذعان کرد: در حال حاضر واحدهای فرهنگی ، عمران، خدمات شهری، زیباسازی، تاسیسات، فضای سبز، حمل و نقل، آتش نشانی حراست و روابط عمومی شهرداری به صورت آماده باش هستند.
ظفری با تقدیر از زحمات کارکنان شبانه روزی شهرداری در امر خدمات رسانی در این ایام عنوان کرد: بی شک خدمت رسانی به مسافران نوروزی که مهمان شهر ما هستند فرصتی برای نمایش فرهنگ مهمان نوازی مردم شهر گچساران است.

انتهای پیام/

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president