آوای جنوب

به مناسبت آغاز سال جدید

بانوی نویسنده گچسارانی که در دقایق پایانی سال در حال کمک به نیازمندان است+تصاویر

به مناسبت آغاز سال جدید ، مهر اندیش گچسارانی تعداد ۵۰ پکیج مواد غذایی، پوشاک و اسباب بازی در بین خانواده‌های نیازمند توزیع کرد.
آوای جنوب
به مناسبت آغاز سال جدید ، مهر اندیش گچسارانی تعداد ۵۰ پکیج مواد غذایی، پوشاک و اسباب بازی در بین خانواده‌های نیازمند توزیع کرد.

به گزارش آوای جنوب گچساران، با فرا رسیدن ایام پایانی سال هر خانواده‌ای در تلاش و تکاپو برای دیدن تدارکات ایام نوروز است.

اما خانواده‌هایی هستند که در این ایام قادر برای خرید و تهیه ملزومات روزمره زندگی خود نیستند چه برسد به تهیه آجیل، خشکبار و لباس.

در این بین مهراندیشانی هستند که همیشه به فکر افراد بی‌بضاعت و اقشار کم درآمد جامعه است.

 مهراندیش گچسارانی که خود یک نویسنده و فعال رسانه‌ای است این بار پا به عرصه کمک به هم‌نوع خود و شناسایی مستضعفان و خانواده‌هایی که دارای فرزندان بیماری خاص هستند گذاشته و به سوی کمک رساندن به آنها شتافته است.

 نرگس احمدپور امروز در آخرین ساعات پایانی سال در بین دانش آموزان ناشنوای باغچه‌بان گچساران  تعداد ۵۰ پکیج مواد غذایی که شامل برنج، روغن، حبوبات، آجیل، مرغ و مواد شوینده، پوشاک و اسباب بازی را در بین این خانواده‌ها و کودکان آنها توزیع کرد.

وی با بیان اینکه ۳۰ خیر گچسارانی به صورت خودجوش در طرح مهر اندیش این شهرستان مشارکت دارند، گفت: ۵۰ خانوار نیازمند و دارای بیماری‌های سخت و صعب العلاج زیر پوشش این تعداد خیر گچسارانی است.

وی ابراز کرد: سه نوزاد متابولیک زیر پوشش طرح مهر اندیش در این شهرستان است که ماهانه پنج میلیون ریال برای تهیه شیر خشک و پوشاک به آنها کمک می شود.

 این مهراندیش گچسارانی ادامه داد:  این کمک ها ادامه دارد و به آن عده از خانواده‌هایی که واقعاً مستحق هستند  اعطا خواهد شد.

انتهای پیام/

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president