آوای جنوب

ستاد اسکان نوروزی در مدارس گچساران افتتاح شد+تصاویر

رئیس آموزش و پرورش گچساران گفت: ۳۵۰ کلاس درس آموزشگاه‌های گچساران جهت پذیرایی از مسافران نوروزی به امانات ضروری مجهز شدند.
رئیس آموزش و پرورش گچساران گفت: ۳۵۰ کلاس درس آموزشگاه‌های گچساران جهت پذیرایی از مسافران نوروزی به امانات ضروری مجهز شدند.

ستاد اسکان نوروزی در مدارس گچساران با حضور فرماندار، رئیس آموزش و پرورش و مسوولان شهرستانی در مدرسه ۱۲ فروردین گچساران افتتاح شد.

 در حاشیه افتتاح اسکان نوروزی در مدارس گچساران، سید ظهیرالدین پورالحسینی اظهار کرد: شهرستان گچساران هر ساله میزبان میهمان نوروزی از نقاط مختلف کشور به این شهرستان است.

 رئیس آموزش و پرورش گچساران ادامه داد: شهرستان گچساران به دلیل داشتن امامزادگان واجب التعظیم از جمله مرقد مطهر بی‌بی حکیمه خاتون هر ساله الخصوص در ایام نوروز میزبان کثیری از مسافران وگردشگران نوروزی است.

 وی ادامه داد: در این راستا آموزش و پرورش گچساران در جهت رفاه حال مسافران و مسافران فرهنگی به این شهرستان تعدادی از آموزشگاه‌ها و کلاس‌های درس را در جهت  پذیرایی و اسکان مسافران نوروزی آماده  و تجهیزکرده است.

 پورالحسینی  عنوان کرد: امسال تعداد ۴۲ آموزشگاه در قالب ۳۵۰ کلاس درس  جهت اسکان مسافران نوروزی  در مدارس  با وسایل و امکانات مورد نیاز مجهز شده است.

پورالحسینی با اشاره به اینکه شهرستان گچساران روزی میعادگاه  راهیان نور  است، عنوان کرد:  برای اسکان نوروزی در سال جدید این افراد  تعداد ۴۵۰ تخت در قالب سه آموزشگاه شبانه‌روزی، آموزشگاه‌های الف و ب در نظرگرفته شده است.

رئیس آموزش و پرورش گچساران با اشاره به مدارس در نظر گرفته شده برای اسکان این شهرستان گفت: دو خوابگاه در سویئت‌های جداگانه که شامل ۲ الی ۳ اتاق است برای اسکان مهمانان نوروزی که به این شهرستان سفر می‌کنند در پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به مدارس درجه یک برای اسکان مسافران نوروزی بیان کرد: مدارس درجه یک دارای امکانات رفاهی مانند تلویزیون، یخچال و فرش جداگانه است و اما در مدارس و یا خوابگاه‌های درجه ۲ امکانات رفاهی به صورت مشترک و عمومی استفاده خواهد شد.

 پورالحسینی با بیان اینکه  در ایام تعطیلات نوروز ۹۶ تعداد  ۱۲ هزار و ۴۵۵ نفر در مدارس گچساران  اسکان داشته‌اند، خاطرنشان کرد:  برای سال جدید پیش‌بینی می‌شود بیش از ۱۷ هزار نفر در آموزشگاه‌های این شهرستان اسکان داشته باشند.

 وی با اشاره به مسافرانی که در چادر اسکان دارند، گفت: این تعداد مسافران در مواقع بحرانی از جمله بارش باران می‌توانند در سالن‌های ورزشی این شهرستان اسکان داشته باشند.

انتهای پیام/

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president