آوای جنوب

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گچساران :

دوربین‌های ثبت تخلف رانندگی در محورهای گچساران- باشت به بهبهان نصب شد

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گچساران گفت: تعداد ۵ دوربین ثبت تخلف در محورهای گچساران- باشت به بهبهان نصب شد.
آوای جنوب
رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گچساران گفت: تعداد ۵ دوربین ثبت تخلف در محورهای گچساران- باشت به بهبهان نصب شد.

جعفر برکتی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فرا رسیدن ایام نوروز اظهار کرد: شهرستان گچساران جز محورهای پرتردد در  تمام فصول الخصوص در ایام نوروز است.

 رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای افزود: شهرستان گچساران به دلیل قرار گرفتن در شاهراه و محور مواصلاتی استان‌های جنوبی هرساله مسافران و گردشگران زیادی از این محور عبور می‌کنند.

 وی افزود:  به همین مناسبت تعداد ۵ دوربین ثبت تخلف در محور گچساران – باشت به بهبهان نصب شده است.

 برکتی  با بیان اینکه تعداد ۲  دوربین  ثبت تخلف رانندگی در محور گچساران به بهبهان  نصب شده است، عنوان کرد: همچنین تعداد  ۳ دوربین  دیگر در محور گچساران به باشت  برای ثبت تخلف رانندگی نصب شده است.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گچساران با بیان اینکه در یک سال بیش از ۲۰ میلیون تردد در سطح  استان صورت می‌گیرید، عنوان کرد:  از مجموع این تردد در سطح استان بیش از ۴ میلیون از محور گچساران به باشت تردد داشته که در مجموع ۲۱ درصد تردد در سطح استان است که نصب دوربین ثبت تخلف از ملزومات این محور بوده است.

وی  با بیان اینکه در چند روز گذشته ۱۸ کیلومتر از مسیر گچساران – بهبها ن که چهار بانده شده بود با حضور مسوولان افتتاح شد، گفت:  هم اکنون بیش از ۵۰ کیلومتر از مسیر گچساران – باشت  چهار بانده است.

برکتی با انتقاد از برخی رانندگان که علاوه بر افزایش ایمنی مسیرها  هنوز نکات ایمنی و سرعت را در مسیرها رعایت نمی‌کنند، خاطرنشان کرد:  دوربین‌های هوشمند ثبت تخلف رانندگی برای افزایش ایمنی، کنترل سرعت و جلوگیری از سرعت غیر مجاز در این محورها نصب شده است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president