آوای جنوب

نامه عدل هاشمی‌ به استاندار: چرا مدیران کهگیلویه‌ای یکی پس از دیگری عزل می‌شوند؟ملاحظه هیچ مسئولی را نخواهم داشت

در نامه عدل هاشمی‌پور به استاندار کهگیلویه و بویراحمد آمده است که چرا مدیران کهگیلویه‌ای یکی پس از دیگری عزل می‌شوند؟.
آوای جنوب
در نامه عدل هاشمی‌پور به استاندار کهگیلویه و بویراحمد آمده است که چرا مدیران کهگیلویه‌ای یکی پس از دیگری عزل می‌شوند؟.

عدل هاشمی‌پور نماینده مردم کهگیلویه بزرگ نامه‌ای به این مضمون به استاندار کهگیلویه و بویراحمد نوشته است: با سلام و احترام، لازم می‌دانم  به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در جهت استیفای حقوق حقه موکلینم نکاتی را خدمتتان معروض دارم.

قبل از آن مواردی را که در هنگام تصدی مسئولیت استانداری متذکر شدم را یادآوری می‌نمایم.

وظیفه خود را همکاری و همراهی با جنابعالی در خدمتگزاری به مردم و پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی دانسته و می‌دانم.

 در این نامه آمده است: در جهت استقرار منویات مقام معظم رهبری و جلب رضایت مردم، مشفقانه و برادرانه فضای سیاسی حاکم بر استان را متذکر و جنابعالی را به رعایت عدل و انصاف، پرهیز از افراط و تفریط و دوری از افرادی که با تنگ نظری و سیاست زدگی، نظام، انقلاب و رهبری اولویت آنان نیست را خواستار شدم.

جنابعالی نیز در ابتدای پذیرش مسئولیت دنبال رضایت خالق و مردم بودید و در موارد متعدد توسعه استان را بر محور عدالت و انصاف ترسیم و نوید دادید اما عملکردتان در ۶ ماه گذشته در راستای آن شعارهای آرمانی نبوده است.

بنابراین مواردی را در چند بند عرض می‌نمایم

۱-در اظهار نظری عجیب ابقاء وزیر راه را به نفع استان دانسته‌اید در حالیکه تجربه نمایندگی مجلس را دارید !!! و گفته‌اید پس از سانحه هوایی دوبار به استان آمد،  بهتر است بگویید چند ساعت در استان حضور داشت و اصلا آمدنش چه خروجی داشت و چرا حتی شب را در پا دنا نماند؟ آیا سوال کردید، چرا حداقل اخطار هواشناسی را جدی نگرفت؟.

اگر چه استیضاح ناموفق بود اما این حسن را داشت که ابعاد مختلف سانحه هوایی تهران یاسوج برای ملت شریف ایران محرز گردید و این استیضاح در نزد افکار عمومی و وجدان‌های بیدار موفق بود.

به عنوان استاندار استان، چرا همراه مردم استان و همدرد خانواده‌های جانباختگان نیستید؟

۲_صحبت‌های زیادی از تعالی استان اظهار می‌دارید که صرفا محدود به برگزاری جلسات متعدد و غیر ضرور است که در این شش ماهه برگزار شده و البته تاکید داشته‌اید که مدیران کل شخصا حضور یابند که متاسفانه حرمت، شان و شخصیت حقیقی مدیران در آن جلسات نیز رعایت نمی‌شد که موارد لازم را خدمتتان عرض می نمودم و رسانه ها و افکار عمومی نیز تذکرات دلسوزانه را ارائه می دادند حال خروجی جلسات را بفرمایید؟.

۳_  شهرستانهای چهارگانه حوزه انتخابیه اینجانب علیرغم خدمات متعدد نظام مقدس جمهوری اسلامی همچنان در محرومیت به سر می‌برند و با وجود نیروهای نخبه، متخصص، توانمند و متعهد که خوشبختانه در سطح ملی از آنان بهره می‌جویند اما متاسفانه به دلیل معاملات سیاسی در مدیریت استان جایگاهی ندارند و حتی آنانکه در دولت یازدهم به خدمت گرفته شدند یا عزل شده و تعدادی نیز در آستانه عزل قرار دارند، چرا؟.

واگذاری مسئولیت‌ها و مناصب را بر اساس دو اصل شایسته سالاری و انقلابی بودن با لحاظ جامعیت را به عنوان مطالبه مردمی و در راستای حقوق شهروندی، مطالبه می‌نمایم.

 امیدوار بوده و هستم که با دوراندیشی و برنامه‌ریزی اصولی، واگذاری مسئولیت‌ها بر مبنای عدالت و در جهت تقویت انسجام مردمی باشد.

در این نامه تاکید شده است: اکنون و با استناد به آنچه که در این ایام اتفاق افتاد و تصمیماتی که برای ادامه مدیریت استان در دستور کار دارید، صرفا بر اساس فرمایشات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در خصوص تعامل قوا برای تسهیل امور مردم، خدمتگزاری و جلب رضایت آنان و در راستای چشم‌انداز نظام مقدس جمهوری اسلامی، مشفقانه و قاطعانه می‌گویم ؛ عدالت و انصاف را سرلوحه کارتان قرار دهید و نسبت به مطالبات به حق مردم همیشه در صحنه شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده خصوصا جوانان و نیروهای متخصص، با مشخصه دانایی، توانایی و تعهد در مدیریت کلان استان بی تفاوت و بی‌توجه نباشید.

 چرا که هم نسبت به آنان و هم آینده و توسعه استان مسئول هستید.

 بدانید که بنده در جهت ایجاد حقوق مردم حوزه انتخابیه‌ام و در دستیابی آنان به فرصت‌های ممکن و موجود، هرگونه مصلحت و مسامحه کاری را کنار گذاشته و  ملاحظه هیچ مسئولی را نخواهم داشت.

بنابراین از تمام ظرفیت‌ها، راهها و راهکارهای قانونی و ممکن استفاده خواهم کرد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president