آوای جنوب

امام جمعه گچساران: سه وزیری که دوباره رای آوردند به این مهم توجه کنند که رگ حیاتی اقتصاد کشور در گچساران قرار گرفته است/رگ حیاتی مملکت در دستان کارکنان صنعت نفت این شهر است/پیگیر کار نیروهای اخراج شده هستیم

امام جمعه گچساران گفت: رمز پیروزی و فائق آمدن بر مشکلات در شرایط کنونی منسجم بودن وحدت ملت و دولت است.
آوای جنوب
امام جمعه گچساران گفت: رمز پیروزی و فائق آمدن بر مشکلات در شرایط کنونی منسجم بودن وحدت ملت و دولت است.

به گزارش آوای جنوب از گچساران، حجت الاسلام سید امین الله حجازی امام جمعه شهرستان گچساران در خطبه های نماز جمعه این هفته با توصیه به تقوای الهی به مومنین ونمازگزاران اظهار کرد: همواره باید بدانیم تقوا راه نجات انسانها و رسیدن به خدای یکتا است.

وی با اشاره به آیات قران کریم و سفارش خداوند افزود: خداوند در قران توصیه و تاکید بر این دارد که انسان باید خلقی خدایی داشته باشد.

حجازی تصریح کرد: انسان های مومن باید به این نکته توجه داشته باشند که اخلاقمان آن گونه باشد که مورد پسند خداوند باشد.

خطیب جمعه گچساران با اشاره به فرمایشات راه گشای رهبر معظم انقلاب در دیدار با اعضای مجلس خبرگان رهبری گفت: باید بدانیم دشمنان ایران اسلامی با شاخ و برگ ها کاری ندارند بلکه آنها با اصل نظام مشکل دارند و هدف اصلی آنها این است که جمهوری اسلامی نباشد.

وی با بیان اینکه باید در مقابل دشمنان و اهداف آنها هوشیار وآگاه باشیم افزود: باید توجه داشته باشیم که نظام متعلق به ملت است و نباید غفلت صورت بگیرد.

حجازی ادامه داد: تحقق وعده الهی مبنی بر پیروزی جبهه حق بر باطل مشروط به اجرا کردن دستورات خداوند و ایستادگی است.

امام جمعه گچساران رمز پیروزی و فائق آمدن بر مشکلات را در شرایط کنونی منسجم بودن و وحدت ملت و دولت عنوان کرد و خاطرنشان کرد: باید ملت و دولت با همبستگی مطیع جایگاه ولایت باشند تا بتوانیم همین مشکلاتی را که در کشور شاهد آن هستیم در مدت کمی رفع نماییم.

وی با اشاره به پایان سال ۹۶ گفت: در سالی که روزهای پایانی ان را سپری می کنیم شاهد حوادث تلخ و شیرینی بودیم که بی شک حضور مقتدرانه ملت ایران در تمامی عرصه ها باعث ناامیدی دشمنان شد.

حجازی یاداور شد: حضور حماسی ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن و در ادامه حضور راهپیمایی گسترده ملت در مقابل اغتشاشگران نمونه ای از حضور مردم بود.

امام جمعه گچساران افزود: شیرینی خوب دیگری که در این سال رقم خورد این بود که ایران به جهان امنیت داد چنانکه شاهد بودیم گروهک داعشی که منطقه و جهان را ناامن کرده بود باعنایت خداوند و جانشین امام زمان و با تقدیم خون شهدا دشمن و داعش از منطقه ریشه کن شد و سران دولت های منطقه قدر این پیروزی بزرگ را بدانند.

وی با اشاره به حواث تلخ سال ۹۶ و حوادثی نظیر کشتی سانچی و سقوط هواپیمای تهران به یاسوج با تسلیت و صبربه خانواده های آنها تصریح کرد: انشاالله خداوند به مسوولان مربوطه توفیق دهد که در کشور عدالت رعایت شود.

حجازی خطاب به مسوولان و وزرا گفت: استان ما هم مسلمان هستند و نسبت به جمعیتی که دارند در دوران دفاع مقدس و تقدیم شهدا پیشتاز بوده اند و انتظار می رود رسیدگی بیشتری شود چرا که مردم منطقه ما گلایه مند هستند.

خطیب جمعه گچساران تصریح کرد: حال که دوباره وزیر محترم دوباره رای آورد و استیضاح انجام نشد امیدواریم ایشان به بحث ایمن کردن فرودگاه استان و جاده های استان ورود کند و رسیدگی بیشتری در این خصوص صورت بگیرد.

وی با اشاره به ریل گذاری در استان های همجوار و مقایسه آن با استان گهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: تنها استانی که در میان استان های همسایه ریل ندارد استان ما است که امیدواریم مسوولان و وزرا در این خصوص رسیدگی لازم را داشته باشند.

حجازی خطاب به وزرا و مسوولان گفت: ما اگر لازم باشد داد و فریاد بزنیم می توانیم اما انتظار می رود آقایان در این خصوص ورود کنند.

امام جمعه گچساران در ادامه با اشاره به سالروز درگذشت سید احمد خمینی فرزند امام راحل(ره) گفت: ایشان انسان بزرگی بود که امیدواریم خدواند مرحوم سید احمد را با پدرشان محشور بفرماید.

حجازی با اشاره به روز۲۹ اسفند ماه و روزملی شدن نفت با تبریک این روز به کارکنان صنعت نفت کشور و به خصوص کارکنان صنعت نفت نفت گچساران خاطرنشان کرد: باید بدانیم رگ حیاتی مملکت در دستان کارکنان صنعت نفت این شهر است و امیدواریم این سه وزیری که دوباره رای آوردند به این مهم توجه کنند که رگ حیاتی اقتصاد کشور در کجا قرار گرفته است و نگاه ویژه ای به این منطقه داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره برخی جوانان معترض که از کار بیکار شده اند اظهار کرد: برخی جوانان بیکار شدند و بعد اخراج شده اند و به نظر می رسد باید منطقی تر و نرم تر با آنها برخورد کنیم وتلاش شود مشکلات آنها حل شود چرا که با بازذاشت آنها مشکل آنها حل نخواهد شد و ما هم دنبال و پیگیر کار آنها هستیم.

حجازی با تقدیر و تشکر ازنیروی انتظامی که همراه با دستگاه قضایی امنیت خوبی در شهر حاکم کرده اند گفت: ازنیروی انتظامی که به امنیت حاشیه ها و روستاها توجه ویژه ای داشته اند ازطرف مردم تقدیر می نمایم.

امام جمعه گچساران با تبریک پیشاپیش عیدنوروز به همه مسلمانان و مردم استان و شهرستان و آرزوی موفقیت و برطرف شدن مشکلات در سال جدید افزود: روز عید امسال مصادف است با شهادت امام هادی(ع) که لازم می دانم این روز را به همه تسلیت بگویم و امیدواریم بتوانیم در زیر چتر ولایت گام برداریم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president