آوای جنوب

آقای استاندار؛ بی‌خیال سیگاری‌ها شوید!/این خانه از پای‌بست ویران است/تا هنگامی که در کهگیلویه و بویراحمد قوای مجریه و مقننه از هم تفکیک نشده‌اند و یکی بر دیگری حکمرانی می‌کند همین آش است

آقای استاندار؛ از روزی که به استان کهگیلویه و بویراحمد قدم گذاشتید همه دیدند و شنیدند که شما برای اصلاح امور روندی متفاوت از گذشته را در دستور کار قرار دادید و به دنبال استقرار نظم در استان بودید که دیدیم چگونه بر شما تاختند و چه انگ‌ها و برچسب‌هایی که به شما نبستند.
آوای جنوب/ داریوش بهنیا
آقای استاندار؛ از روزی که به استان کهگیلویه و بویراحمد قدم گذاشتید همه دیدند و شنیدند که شما برای اصلاح امور روندی متفاوت از گذشته را در دستور کار قرار دادید و به دنبال استقرار نظم در استان بودید که دیدیم چگونه بر شما تاختند و چه انگ‌ها و برچسب‌هایی که به شما نبستند.

داریوش بهنیا طی یادداشتی به دغدغه‌های استاندار کهگیلویه و بویراحمد در شورای اداری استان اشاره کرده و این گونه آورده که: آقای استاندار این خانه از پای‌بست ویران است و مشکل جایی دیگر است و نباید وقت خود را بی‌جهت و بیهوده صرف سر و کله زدن و درست کردن وضعیت کنونی کنید.

استاندار محترم در شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد آن گونه که رسانه‌ها را مطالعه کرده‌ایم چنین بیان فرموده: که افرادی را به ادارات فرستاده‌ام که مشاهده کرده‌اند برخی کارکنان ادارات وقت خود را به بطالت می‌گذرانند و یا سیگار می‌کشند و از این دست وقت گذرانی‌ها که باید به آقای استاندار گفت؛ خیلی دیر متوجه شده‌اید و به این وضعیت نابسمان دیر پی برده‌اید.

آقای استاندار؛ کجایش را دیده‌اید و آیا فکر می‌کنید موضوع به همین سیگار کشیدن‌ها ختم می‌شود؟ نه خیر؛ واقعیت امر این است که همین آقایان کارمند سیگاری هر چند اندک اما خیلی بیشتر و بهتر از بسیاری مدیران تلاش می‌کنند و لااقل اگر کاری انجام نمی‌دهند به برخی منافع استان و به یکپارچگی آن آسیبی وارد نمی‌کنند.

آقای استاندار؛ تا هنگامی که در استان کهگیلویه و بویراحمد قوای مجریه و مقننه از هم تفکیک نشده‌اند و یکی بر دیگری حکمرانی می‌کند همین آش است و همین کاسه و این روند و پروسه معیوب ادامه خواهد داشت.

برخی مدیران و البته برخی کارمندان به جای اینکه طی سلسله مراتب از مسؤولی مانند شما حساب ببرند به جایی دیگر متصلند و از دیگران حساب می‌برند دیگرانی که دست آن‌ها را برای راحت بودن و استراحت باز گذاشته‌اند.

از روزی که به استان کهگیلویه و بویراحمد قدم گذاشتید همه دیدند و شنیدند که شما برای اصلاح امور روندی متفاوت از گذشته را در دستور کار قرار دادید و به دنبال استقرار نظم در استان بودید که دیدیم چگونه بر شما تاختند و چه انگ‌ها و برچسب‌هایی که به شما نبستند.

این‌ها همه به دلیل همان دخالت‌های مساله‌داری است که در استان ما بوده و هست و خواهد بود و تا هنگامی که عزمی ملی برای ریشه‌کنی آن وجود نداشته باشد از این سیگارها در وقت اداری بسیار نوش جان و کام خواهد شد.

آقای دکتر احمدی بهتر است به جای نصیحت کارکنان و کارمندان که وقت اداری را با سیگار کشیدن تلف می‌کنند آن عده از آقایان را نصیحت کنید تا دست از دخالت‌ها بردارند و تنها به نظارت بر امور که جز اصلی وظایفشان است اکتفا کنند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president