آوای جنوب

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: استخدام‌ها در سال ۹۷ به صورت ویژه رصد می‌شوند/کارمندان اداره ای در آفتاب در حال آفتاب‌گیری بودند و عده‌ای دیگری هم در گوشه‌ای سیگار می‌کشیدند/برخی‌ها عزت کهگیلویه و بویراحمد را هدف قرار گرفته‌اند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال آینده استخدام‌ها را به صورت ویژه رصد خواهیم کرد و برخوردهای ما در استخدام‌های بی‌ضابطه شدیدتر خواهد شد.
آوای جنوب
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال آینده استخدام‌ها را به صورت ویژه رصد خواهیم کرد و برخوردهای ما در استخدام‌های بی‌ضابطه شدیدتر خواهد شد.

 علی‌محمد احمدی ظهر امروز در آخرین نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد در سال ۹۶، این سال را پرحادثه دانست و اظهار کرد: در آزمون‌های دینی همواره مورد آزمایش و امتحان هستیم و سال جاری نیز در معرض آزمون بیشتری بودیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به حوادث تلخ در سال جاری و سال گذشته اشاره کرد و گفت: حادثه ناگوار خارج شدن قطار در سمنان، زلزله تلخ کرمانشاه، حادثه جانسوز سانچی، نارضایتی‌های اقتصادی و از همه تلخ‌تر سقوط هواپیمای تهران-یاسوج همه حوادثی بودند که گام ملت ایران و مردم کهگیلویه و بویراحمد را تلخ کرد.

وی تصریح کرد: در حادثه تلخ سقوط هواپیما تعدادی از عزیزانمان را از دست دادیم اما حس همدردی مردم و تلاش بسیاری از مدیران مثال‌زدنی بود که از همه کسانی که در این حادثه کمک کردند از اصحاب رسانه و همه مدیران تقدیر و تشکر دارم.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در سال جاری گفت: در عرصه بین‌‌المللی بد عهدی‌هایی نظام سلطه را شاهد بودیم اما با وجود این کارشکنی‌ها الحمدالله انقلاب اسلامی با دعای خیر مردم و رهبری مقام معظم راه خود را با اقتدار ادامه می‌دهد.

احمدی برجام را توفیقی برای کشور دانست و افزود: برجام برای ما یک توفیق بود ضمن اینکه قدرت بازدارندگی در زمینه گفتمان نیز موفق بودیم و این کشورهای غربی بودند که بعد  از برجام هراسان شدند و به این موضوع پی بردند که به راحتی نمی‌توانند قدرت جمهوری اسلامی ایران را مهار کنند.

وی بر خدمتگزاری بیشتر مسؤولان تاکید کرد و گفت: دشمنان در تلاش برای از بین بردن نشاط و امید در بین مردم هستند اما دولت برای امید و نشاط ملت برنامه‌ریزی کرده و برنامه دارد که برنامه ششم توسعه و سند چشم‌انداز از جمله این برنامه‌ها است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خطاب به مدیران استان توجه به چندین مسئله در سال آینده را ضروری دانست و گفت:  اشتغال نخستین موضوعی است که در سال آینده مورد توجه قرار گیرد و دولت ۴۰ هزار میلیارد تومان برای ایجاد اشتغال در سال آینده در نظر گرفته است که این پول‌ها باید به کسانی داده شود که توانایی تولید و ایجاد اشتغال را دارند.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد توجه به بافت فرسوده شهرهای استان را دومین موضوع مهم مدنظر دانست و گفت: رویکرد دولت به سمت نوسازی بافت‌های فرسوده است که این برنامه را در گچساران آغاز کردیم و نتایج خوبی هم در پی داشت.

احمدی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه سیستم ناوگان استان فرسوده و نیازمند تغییراتی است، عنوان کرد: دولت از محل صرفه‌جویی انرژی مبلغی برای نوسازی سیستم حمل و نقل اختصاص داده است.

وی در ادامه سخنان خود در شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدت ۶ ماهی که در این استان هستم محیط زیست و آب بیشترین آسیب‌ها را دیدند که این موضوعات هر چند ملی هستند اما خداوند موهبتی به این استان اعطا کرده که به دلیل بی‌تدبیری‌ها این فرصت به تهدید تبدیل شده است.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بسیاری از عرصه‌های طبیعی نابود شده و این عرصه‌ها با کاربری‌های نادرست از بین رفتند، افزود: از واگذاری عرصه‌های طبیعی به بخش‌های خصوصی جلوگیری شود که واگذاری این عرصه‌ها خیانت نابخشودنی به مردم است.

احمدی از اجرای طرح مدیریت سبز آب برای استفاده بهینه از این منبع خبر داد و گفت: اقلیم بارش نشان از نامساعد شدن اوضاع جوی و کاهش بارندگی‌ها دارد لذا این طرح از سال آینده در کهگیلویه و بویراحمد اجرایی می‌شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به کلیپ بخش شده علیه آموزش و پرورش در فضای مجازی واکنش نشان داد و افزود: برخی‌ها عزت کهگیلویه و بویراحمد را هدف قرار گرفته‌اند، مردم این استان همواره نماد عزت، شرف و غیرت بودند و انتشار یک کلیپ در فضای مجازی نمونه از بی‌اخلاقی‌ها فضای مجازی است.

وی با تأکید بر تکریم ارباب رجوع در دستگاه‌ها و ادارات استانی گفت: فردی را برای سرکشی ادارات استان فرستادم که کارمندان این اداره در آفتاب در حال آفتاب‌گیری بودند و عده‌ای دیگری هم در گوشه‌ای سیگار می‌کشیدند و کار مردم را انجام نمی‌دادند که اگر چنین مواردی را در اداره‌ای شاهد باشیم به شدت برخورد خواهیم کرد، ضمن اینکه دست مدیران غیرت‌مند را می‌بوسیم و از آنها حمایت می‌کنیم.

احمدی با اشاره به اینکه رویه اعتدال را دنبال می‌کند، افزود: مردم از بی‌مسولیتی، سستی و بی‌رغبتی خسته شدند و از هر اصلاح‌طلب و اصوالگرایی که بتواند به مردم خدمت کند استفاده می‌کنیم  اما نباید به بهانه‌های سیاسی چوب لای چرخ مردم بگذاریم.

وی با تاکید بر اینکه فرمانداران در محل ماموریت خود متمرکز باشند، خطاب به مدیران گفت: برنامه‌محوری را فراموش نکنید. مدیران در تمامی سطوحی که هستند برنامه ارائه کنند.

احمدی به استخدام‌ها هم اشاره کرد و گفت: در استخدام‌ها فضا برای همه باز شود، نباید فرزندان شایسته استان که از بهترین دانشگاه‌ها با بهترین مدرک درس خوانده را کنار بگذاریم و کسی که با نمره پایین فارغ‌التحصیل شده را به خاطر طایفه‌بازی و این قبیل مسائل به کار گیریم.

وی عنوان کرد: در سال آینده استخدام‌ها را به صورت ویژه رصد خواهیم کرد و برخوردهای ما در استخدام‌های بی‌ضابطه شدیدتر خواهد شد.

وی در پایان با تأکید بر برگزاری نماز در ادرات به چهارشنبه آخر سال اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی با کسانی که امنیت و آرامش مردم را مختل کند به شدت برخورد می‌کند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president