آوای جنوب

در رقابت های چهارجانبه توسعه ورزش هاکی جنوب کشور

هاکی گچساران قهرمان مسابقات جنوب کشور شد+تصاویر

تیم هاکی نفت و گاز گچساران در رقابت های چهارجانبه توسعه ورزش هاکی قهرمان مسابقات جنوب کشور شد.

آوای جنوب

تیم هاکی نفت و گاز گچساران در رقابت های چهارجانبه توسعه ورزش هاکی قهرمان مسابقات جنوب کشور شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، مسابقات چهارجانبه هاکی با حضور تیم‌های کرمان، هرمزگان، فارس و گچساران برگزار شد.

بر اساس این گزارش، این سری از مسابقات که در تاریخ ۱۷ الی ۱۸ اسفندماه ۹ صبح الی ۱۲ بعد از ظهر و در تایم بعد از ظهر از ساعت ۱۶ الی ۱۹ به میزبان گچساران در مجموعه ورزشی پد خندق گچساران برگزار شد.
‎ گفتنی است، در روز اول مسابقات چهارجانبه توسعه ورزش هاکی منطقه جنوب کشور تیم فارس ۴ بر یک کرمان را شکست داد و
در عصر همان روز تیم نفت و گاز گچساران به مصاف تیم فارس رفت و حریف خود را با نتیجه ۶ بر ۲ شکست داد.

در ادامه این مسابقات در روز پایانی مسابقات تیم هاکی نفت و گاز گچساران ۵ بر یک تیم هاکی کرمان را شکست داد و با اقتدار قهرمان شد.

در حاشیه این مسابقات مدیرعامل باشگاه نفت و گاز گچساران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: در حالی به پایان سال ۹۶ نزدیک می‌شویم که شاهد درخشش تیم‌های ورزشی نفت و گاز گچساران در رشته‌های مختلف ورزشی هستیم.
وی ادامه داد: روز گذشته شاهد قهرمانی تیم هندبال نفت گچساران در لیگ برتر مردان کشور بودیم که این موفقیت را به جامعه ورزشی شهرستان و استان تبریک می‌گویم.
جعفری خاطرنشان کرد: چندی پیش تیم هندبال بانوان نفت و گاز گچساران نایب قهرمان کشور شد و این نشان می‌دهد این شهرستان پتانسیل بالایی در ورزش قهرمانی دارد.
مدیرمنابع انسانی نفت گچساران با بیان اینکه ورزش هاکی در گچساران یکی از رشته‌های موفق و افتخارآفرین در سطح کشور بوده که نام گچساران را از زمان‌های دور در عرصه ورزش کشور پرآوازه کرده است گفت: با برنامه‌ریزی که در حال انجام آن هستیم سعی و تلاش ما بر این است که یک بار دیگر گچساران به سطح اول هاکی کشور برگردد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president