آوای جنوب

رئیس هئیت فوتبال گچساران در آیین تجلیل از پیشکسوتان فوتبال

نباید بگذاریم بزرگان فوتبال جنوب کشور فراموش شوند/اندیشه پیشکسوتان برای راهبردهای آینده ورزش فوتبال از ضروریات است

رئیس هئیت فوتبال گچساران گفت: نباید بگذاریم بزرگان فوتبال جنوب کشور فراموش شوند.
آوای جنوب
رئیس هئیت فوتبال گچساران گفت: نباید بگذاریم بزرگان فوتبال جنوب کشور فراموش شوند.

به گزارش آوای جنوب از گچساران، سید عبدالکریم قاضی فر رئیس هئیت فوتبال گچساران در آیین تجلیل از پیشکسوتان فوتبال گچساران با تقدیر وتشکر از برگزار کنندکان این مراسم که در این مدت زحمات زیادی را کشیدند اظهار کرد: بقا و از بین نرفتن هر رشته ورزشی و اصولا هر کاری به مربیان و پیشکسوتان آن رشته بستگی دارد.
قاضی فر با بیان اینکه قدر و منزلت شما پیشکسوتان، بسیار بالا است تصریح کرد: شما عمری را در ورزش وقت گذاشتید و امروز پس از سالها شاهد هستیم بدن خود را ورزیده و روح را هماهنگ و با نشاط نگه داشته اید.
وی افزود: اگر بخواهیم جامعه ای سالم و پویا داشته باشیم باید بتوانیم این روحیه را به جوانان منتقل نماییم و با این حرکت می توانیم جامعه را بیمه نماییم.
رئیس هئیت فوتبال گچساران با اشاره ورزش باستانی و فرهنگ پهلوانی در ایران اظهار داشت: باید بدانیم پیشکسوت به معنی قدیمی،کهنه و از رده خارج نیست بلکه در این مرحله پیشکسوتان به کمال می رسند.
قاضی فر خاطرنشان کرد: وجود شمابزرگان است که هویت ورزشی ما را به کمالات میرساند.
وی ادامه داد: باید بدانیم شما پیشکسوتان در جامعه امروز ما تاثیر گذار و نقشه راه هستید چرا که شما با کوله باری از تجربه می توانید منشا اثر و نشان دادن راه باشید.
قاضی فر با بیان اینکه، ما برای پیشرفت در کارهایمان به شما به عنوان یک سرمایه بزرگ نیازمندیم افزود: انسان برای پیشرفت در هر مسیری نیازمند تجربه بزرگان است چرا که شما در آن دوران سختی های زیادی را طی کردید.
رییس هییت فوتبال گچساران تاکید کرد: اندیشه پیشکسوتان برای راهبردهای آینده ورزش فوتبال از ضروریات است چرا که شما زیرساخت ها را بهتر از نسل کنونی می شناسید.
قاضی فر گفت: استفاده از تجربه شما قطعا ما را به سر منزل مقصود می رساند و ما نباید بگذاریم ذخیره های بزرگ جنوب کشور مانند نسیم بهاری از کنارمان به راحتی عبور کنند و باید همیشه قدردان شما باشیم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president