آوای جنوب

جلسه هماهنگی و هم اندیشی نمایندگان و ناظران فوتبال کهگیلویه و بویراحمد در گچساران/خداداد افشاریان: از رسانه های استان انتظار دارم یاریگر فوتبال دیارمان باشند+تصاویر

جلسه هماهنگی و هم اندیشی نمایندگان و ناظران فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور خداداد افشاریان سرپرست هیئت فوتبال استان و به میزبانی هیئت فوتبال شهرستان گچساران برگزار شد .

جلسه هماهنگی و هم اندیشی نمایندگان و ناظران فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور خداداد افشاریان سرپرست هیئت فوتبال استان و به میزبانی هیئت فوتبال شهرستان گچساران برگزار شد .

 

بر اساس این گزارش ، در این نشست هر یک از نمایندگان و ناظران پیشنهادات و انتقادات خود را در خصوص مشکلات فوتبال استان به صورت شفاف مطرح کردند .

 

در پایان این نشست ، خداداد افشاریان سرپرست هیئت فوتبال استان در گفتگو با خبرنگار “فانوس زاگرس” گفت: هدف اصلی بنده از برپایی چنین نشستی رشد و اعتلای فوتبال استان است،از زمانی که حکم بنده را به عنوان سرپرستی هیئت فوتبال زده اند از هیچ کوششی دریغ نکرده ام و شبانه روز در حال برنامه ریزی برای پیشرفت فوتبال استان در همه زمینه ها هستم .

 

وی ادامه داد:در اجرای مسابقات فوتبال در سطح استان مشکلاتی را شاهد بودیم ، به همین دلیل دوستان و عزیزان خود در شهرستان ها را به این جلسه دعوت کردیم تا انشالله در نیم فصل دوم شاهد رفتارهای نامتعارف و بی نظمی های نیم فصل اول نباشیم .

 

افشاریان اظهار داشت: در این جلسه همچنین آخرین قوانین و مقررات روز فوتبال در خصوص وظایف نمایندگان و ناظران را برای آنها تصریح کردیم و به امید خدا در نیم فصل دوم شرایط به گونه ای رقم خواهد خورد که باعث رضایت همه فوتبال دوستان شویم .

 

سرپرست هیئت فوتبال استان ادامه داد: این جلسه استارتی بود برای رشد و ترقی فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد ،در فاز بعد جلسه ای با ریاست هیئت های شهرستان ها برگزار خواهیم کرد و در ادامه برنامه مدون خود با سرپرستان و مربیان تیم ها نشست صمیمی ترتیب خواهیم داد تا انشالله با کمک هم بتوانیم گام بلندی برای فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد برداریم.

داور بازنشسته فوتبال ایران در خصوص اعتراض هایی که به نحوه قضاوت داوران در سطح لیگ برتر استان در هفته های اخیر صورت گرفته گفت: اعتراض به داوری در لیگ های اروپایی هم وجود دارد ، فقط مختص به لیگ استان ما نیست ، در همین راستا در پایان نیم فصل اول تمام داوران استان را دعوت خواهیم کرد و اشتباهات و نکات مهم را به آنها تذکر خواهیم داد .

 

افشاریان بیان کرد: برای نیم فصل دوم خوشبین هستم که با کمک تیم ها و سایر دوستان داوری ها نسبت به نیم فصل اول پیشرفت خواهد کرد .

 

وی در پایان گفت: از دوستان عزیزم در رسانه های استان انتظار دارم در کنار بنده یاریگر فوتبال دیارمان باشند ، با انتقادهای سازنده و بدون حب و بغض خود به فوتبال استان کمک کنند .

 

گزارش و عکس:حامد اسدپور

برچسب ها : جلسه هماهنگی و هم اندیشی, خداداد افشاریان, فانوس زاگرس, فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد
با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president