آوای جنوب

گذری بر ورزش گچساران در هفته ای که گذشت/ از بانوی گچسارانی که خانم گل ایران شد تا درخشش هندبالیست‌های گچسارانی در ایران+تصاویر

با نگاهی به شهر یکصد هزارنفری گچساران و درخشش قهرمان های ورزشی اش در کشور در می یابیم که این شهر کوچک ذخیره ای از استعدادهای درخشان در ورزش است.
آوای جنوب
با نگاهی به شهر یکصد هزارنفری گچساران و درخشش قهرمان های ورزشی اش در کشور در می یابیم که این شهر کوچک ذخیره ای از استعدادهای درخشان در ورزش است.

به گزارش آوای جنوب از گچساران، با نگاهی به شهر یک‌صد هزار نفری گچساران و درخشش قهرمان‌های ورزشی‌اش در کشور در می‌یابیم که این شهر کوچک ذخیره‌ای از استعدادهای درخشان در ورزش است.
در هفته‌ای که گذشت شاهد صعود مقتدرانه تیم فوتبال نفت وگاز گچساران به  مرحله دوم این مسابقات بودیم.
تیم نفت و گاز گچساران با پیروزی در برابر استقلال سیلک کاشان در عصر روز چهارشنبه ضمن کسب رده دوم گروه خود مقتدرانه مرحله دوم رقابت‌ها صعود کرد.
شاگردان بهمن فرازمند در هفته بیست و دوم فوتبال کشور  میزبان تیم استقلال سیلک کاشان  در استادیوم شهداء نفت گچساران بودند که تیم فوتبال نفت و گاز گچساران  در این دیدار موفق شد ۵ بر یک تیم استقلال سیلک کاشان را شکست دهد و به مرحله بعدی صعود کند.

   بانوی گچسارانی خانم گل ایران شد
بر اساس این گزارش در سیزدهمین لیگ برتر هندبال بانوان کشور، دختر گچسارانی خانم گل ایران شد.
دختر هندبالیست بام نفت ایران در سیزدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان به عنوان خانم گل هندبال ایران معرفی شد.

صونا بیداد بازیکن ملی پوش هندبال بانوان نفت و گاز گچساران  با ۹۷ گل زده در صدر گلزنان این  دوره از مسابقات جای گرفت و به عنوان خانم گل هندبال ایران معرفی شد.

 بر اساس این گزارش، در سیزدهمین دوره رقابت هندبال بانوان کشور، تیم هندبال بانوان نفت و گاز گچساران با ۹ پیروزی، ۲ تساوی و یک شکست و ۲۰ امتیازی شده و نایب قهرمان لیگ برتر هندبال ایران شدند.

   کسب سهمیه آسیایی نفت گچساران در لیگ برتر هندبال

در ادامه مسابقات لیگ برتر هندبال مردان ایران هندبالیست های بام نفت ایران موفق شدند قبل از پایان یافتن لیگ و هفته دوازدهم لیگ برتر به سهمیه آسیایی خود دست یابند.
نفت و گاز گچساران که اینروزها در اوج آمادگی هر حریفی را از سر راه خود بر می‌دارند در ادامه مسابقات تیم سخت و محکم سپاهان اصفهان را از سر راه خود برداشت تا صدر جدول همچنان آبی نفتی بماند.

پسران بام نفت ایران در این بازی حساس که در ورزشگاه اصفهان برگزار شد در نیمه اول موفق شدند ۱۵ بر ۱۴ بر تیم اصفهانی غلبه کنند.

در نیمه دوم نیز تیم اصفهان نتوانست این یک اختلاف امتیاز را جبران کند و در پایان این مسابقه این پسران بام نفت ایران بودند که با نتیجه ۲۹ بر ۲۸ بر تیم سپاهان اصفهان غلبه کردند و راهی گچساران شدند.

گفتنی است، تیم هندبال مردان نفت و گاز گچساران تا کنون ۲۲ امتیاز را کسب نموده‌اند.

بر اساس این گزارش، این برای بار سوم است که هندبالیست‌های  نفت و گاز گچساران راهی مسابقات آسیایی می‌شوند.

   برتری دختران هندبالیست نوجوان نفت و گاز گچساران در مقابل دختران بوشهری‌ها
در دومین روز از مسابقات هندبال نوجوانان مناطق جنوب کشور، دختران هندبالیست نوجوان نفت و گاز گچساران روز جمعه ۴اسفند ماه در مقابل سبز سوار بوشهر به برتری دست یافتند.
مرحله نهایی مسابقات هندبال نوجوانان دختر مناطق جنوب کشور با حضور ۶ تیم  از شهرهای بهبهان، سبز سوار بوشهر، فولاد مبارکه سپاهان، فیروز آباد، سنگ آهن بافق یزد وهیات هندبال گچساران به میزبانی بهبهان برگزار شد.
در  این مسابقات تیم هندبال نوجوان دختر نفت گچساران به مصاف تیم سبزسوار بوشهر رفت و با نتیجه ۲۰ بر ۱۳ سبزسوار بوشهر را مغلوب کرد.

حریفان تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در مرحله دوم لیگ دسته دو فوتبال کشور مشخص شد

بر اساس این گزارش؛ در مرحله دوم لیگ دسته دو فوتبال کشور حریفان تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در مرحله دوم لیگ دسته دو فوتبال کشو مشخص شدند.
در چارچوب لیگ دسته دو فوتبال کشور ۱۲ تیم  به مرحله دوم لیگ دسته دو فوتبال کشور صعود کرده‌اند  که این تیم‌ها در دو گروه ۶تیمی  به رقابت  با هم خواهند پرداخت.

بر اساس این گزارش، شاهین شهرداری بوشهر، مقاومت تهران، داماش گیلانیان، کارون اروند خرمشهر، استقلال جنوب تهران، نفت و گاز گچساران، شهرداری بندرعباس، سردار بوکان، پالایش آبادان، شهرداری فومن، نفت امیدیه و خوشه طلایی ساوه ۱۲ تیمی هستند که به این مرحله صعود کرده‌اند.
گفتنی است، گروه بندی مرحله دوم لیگ دسته دوم در گروه اول تیم‌های  شهرداری فومن  کارون اروند خرمشهر, نفت امیدیه  خوشه طلایی ساوه, مقاومت تهران, استقلال جنوب تهران قرار گرفتند.

همچنین در گروه دوم مرحله دو لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم‌های شهرداری بندر عباس, نفت و گاز گچساران, داماش گیلان, پالایش آبادان, شاهین شهرداری بوشهر و سردار بوکان به رقابت خواهند پرداخت.

در مرحله رفت مرحله دوم لیگ دسته دو فوتبال کشور   نفت و گاز گچساران از ۶ هفته اول میزبان چهار بازی خواهد بود.
مرحله دوم لیگ دسته دو فوتبال کشور از تاریخ ۸ الی ۹ اسفندماه سالجاری برگزار خواهد شد.
صعود گروه کوهنوردی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران به قله تشگِر هماگ بندر عباس
گروه کوهنوردی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران بر اساس برنامه شش ماهه دوم خود با شرکت  ۱۹ نفر از کارمندان شاغل و بازنشسته این شرکت  به قله تشگر هماگ بندرعباس صعود کردند.
کوه هماگ از رشته کوههای زاگرس جنوبی و از کوههای برف‌گیر بندرعباس و با پوشش جنگلی فراوان، دارای درختان و گیاهان سردسیری و با چشمه های آب گوارا و جوشانی است.
بر اساس این گزارش، فتح کنندگان  قله کوه  تشگرهماگ از جمله آقایان  اسماعیل طاهری زاده، مسعود تقی پور، حمزه زمانی زاده ،سید نصراله حسینی،  امیر بهادر مردانی، مسعود نویدی اصل، جواد نارکی، علی شیخ ممو، دکتر عبدالرسول صالح زاده،  سپهدار سلیمانی، غلامرضا کمایی، امیر حسین ویسی، امیر حسین وزیری، علی طاهری، علیرضا کیانی،  امین انصاری، حمید صفر پور، علی طاهری و مجید پولادی بودند.
   کسب مقام سومی هندبالیست‌های نوجوان دختران بام نفت ایران
در مسابقات مناطق جنوب کشور دختران نوجوان بام نفت ایران مقام سومی را کسب کردند.

 بر اساس این گزارش، تیم‌های  شرکت کننده هندبال نوجوانان دختر  از شهرهای بهبهان، سبز سوار بوشهر، فولاد مبارکه سپاهان، فیروز آباد، سنگ آهن بافق یزد وهیات هندبال گچساران در این شهرستان برگزار شد.
براساس این گزارش،  تیم هندبال نوجوانان نفت و گاز گچساران به سرپرستی خانم بخردی و با سرمربی‌گری صونا بیداد هدایت می‌شوند.

پیروزی فوتسالیست های گچسارانی در برابر شیرازی ها

بر اساس این گزارش دیدار تیم‌های فوتسال گچسای جنوب و صدرای شیراز که از سری مسابقات دسته دوم فوتسال کشور برگزار شد با پیروزی مقتدرانه تیم گچسای جنوب به پایان رسید.
این دیدار که در شیراز برگزار شد با نتیجه پرگل ۸ برهیچ به سود تیم گچسای جنوب گچساران به پایان رسید.

گزارش از سمیرا نصاری

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president