آوای جنوب

سرپرست جدید دانشگاه یاسوج: شایسته سالاری در دانشگاه یاسوج/هیچ کسی نمی‌تواند بگوید چه کسی را بیاور چه کسی را نیاور

سرپرست جدید دانشگاه یاسوج گفت: شایسته سالاری در دانشگاه یاسوج ملاک است.
آوای جنوب
سرپرست جدید دانشگاه یاسوج گفت: شایسته سالاری در دانشگاه یاسوج ملاک است.

دکتر احمدعریان در مراسم معارفه خود به عنوان سرپرست جدید دانشگاه یاسوج از مرحوم عسکریان و محمد بهمن بیگی یاد کرد و اظهار داشت: مرحوم عسکریان و استاد بهمن بیگی سلامت خود را در عرصه علم گذاشتند.

سرپرست جدید دانشگاه یاسوج در ادامه گفت: برخی اقدامات شایسته دانشگاه یاسوج نیست، جمع آوری زباله‌ها و سرویس وظیفه دانشگاه نیست و دستگاه‌ها در این زمینه همکاری کنند.

وی با تاکید بر نگرش علمی در دانشگاه یاسوج گفت: در این دانشگاه تقسیم بندی نداریم که افراد خاص و یا از قبیله‌ای خاص، نیرو به کار بگیریم و هر فردی که توان کار کردن داشته باشند به کار گرفته می شوند.

این مسوول خطاب به حاضران در جلسه و افرادی که حضور نداشتند، گفت: اجازه دهید دانشگاه کارهای ساختاری را مطابق با شاخص‌های وزارت علوم انجام دهد، توصیه می‌کنم در خصوص برنامه‌های دانشگاه مرا مورد سین جین و سوال و جواب قرار دهید اما به من توصیه نکنید چه کسی را بیاور و چه کسی را نیاور.

عریان با اشاره به اینکه با بودجه سازمان مدیریت مدیریت و‌ برنامه‌ریزی نمی‌توان دانشگاه را اداره کرد گفت: منابع طبیعی، گردشگری ، آب، گیاهان دارویی، نفت و گاز ظرفیت‌های استان است که با همت و استفاده از این ظرفیت استان را توسعه دهیم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president