آوای جنوب

جانی پور سکان‌دار دانشگاه آزاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.
آوای جنوب
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.

 آیین تکریم و معارفه سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد  و واحد یاسوج با حضور رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان، روسای واحدهای دانشگاهی، شوراهای تخصصی این استان و هیات رئیسه واحد یاسوج روز دوشنبه ۷ اسفند ماه برگزار شد.

در این مراسم رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان رویکرد تیم مدیریتی جدید در دانشگاه آزاد اسلامی را همسو با آرمانهای انقلاب دانست و گفت : نه تنها در شعارها بلکه در عمل باید در راستای آرمانهای امام و انقلاب و در راس آنها استکبار ستیزی تلاش کرد و با عمل به این شعارهای انقلابی کاری کرد که  خروجی و ماحصل دانشگاه تربیت  نیروهایی انقلابی و دلسوز باشد.
در ادامه آرمین محمودی رئیس سابق دانشگاه آزاد گفت : همه تلاش خود را در جهت پیشبرد اهداف دانشگاه به خصوص در حوزه فرهنگی بکار بردم و در این مورد می‌توان ادعا کرد بی‌نظیرترین اتفاقات فرهنگی و طرح های ماندگار در این دوران اتفاق افتاد.

کرم‌الله جانی‌پور سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم پس ابراز همدردی با بازماندگان خانواده‌های جانباختگان حادثه سقوط هواپیمای تهران – یاسوج  گفت : خداوند روح مسافران آسمانی این حادثه دلخراش را قرین رحمت قرار دهد و گرچه اثر جانکاه این حادثه برای همیشه باقی خواهد ماند اما برای بازماندگان این مصیبت آرزوی صبر دارم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج ادامه داد : اخلاق مداری رکن اصلی مدیریت و برای موفقیت در مراکز علمی و دانشگاهی حسن خلق و تکریم انسان کلید اصلی است طوری که در مورد اخلاق نیک بزرگان دین نیز توصیه های زیادی دارند.

 جانی‌پور با ارزشترین سرمایه‌ها را سرمایه فرهنگی دانست و گفت: در دنیا هیچ کس بخاطر فقر مالی مواخذه نمی شود اما فقر فرهنگی سبب بسیاری از مشکلات و ناهنجاری هاست.

در این مراسم با اهدای لوحی از زحمات آرمین محمودی  قدردانی و با قرائت حکم دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، کرم‌اله جانی‌پور به عنوان سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد و واحد یاسوج  معرفی شد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president