آوای جنوب

انتقاد از فرودگاه و هواپیما در نماز جمعه یاسوج/ فرودگاه یاسوج از ابتدا اصولی ساخته نشد/هواپیمای فرسوده ای‌تی‌آر عمر ۲۵ ساله داشت

امام جمعه موقت شهر یاسوج گفت: فرودگاه یاسوج از ابتدا اصولی ساخته نشد.
آوای جنوب
امام جمعه موقت شهر یاسوج گفت: فرودگاه یاسوج از ابتدا اصولی ساخته نشد.

حجت‌الاسلام سید علی‌صالح موسوی‌اعظم ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج با تسلیت جان باختن تعدادی از هم‌وطنان در سقوط هواپیمای خط هوایی تهران یاسوج اظهار کرد: به احترام جان باختگان در استان عزای عمومی اعلام شد و مردم همدردی با بازماندگان داشتند و در کنار آن‌ها بودند.

امام جمعه موقت شهر یاسوج بیان کرد: این همدردی باعث کاهش آلام بازماندگان داغدیده شد و همه مردم خود را شریک در غم آن‌ها دانستند و همه هم در این حادثه سوزناک از مسؤولان گرفته تا مردم پای کار بودند.

وی از همکاری‌های سازنده ارتش و سپاه هم تقدیر کرد و گفت: اما در فضای مجازی اخبار غیر واقعی هم منتشر شد که اقدامی نادرست بود و لذا مردم باید اخبار را از رسانه‌ها پی‌گیری کنند.

موسوی‌اعظم در بخش دیگری از اظهارات خود در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج از مردم خواست تا تحت تاثیر برخی اخبار در فضای مجازی قرار نگیرند و در ادامه اظهار کرد: اکنون یکی از مسائل مهم دیگر حفظ جان امدادگران است تا آن‌ها دچار سانحه نشوند.

وی گفت: در مورد ساخت فرودگاه یاسوج از همان ابتدا کار کارشناسی صورت نگرفته بود و اصول رعایت نشده بود چرا که در یک طرف شهرک‌های گلخانه‌ای و در طرف دیگر زندان و در سوی دیگر شهرک صنعتی قرار دارد.

امام جمعه موقت شهر یاسوج از وضعیت هواپیمای ای‌تی‌آر هم انتقاد کرد و گفت: این هواپیما عمر ۲۵ ساله داشت و فرسوده بود و باید قبل از وقوع چنین سانحه‌ای به این موضوع توجه می‌شد.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد تا به همت مردم و مسؤولان و گروه‌های امدادی هر چه زودتر پیکرهای جان باختگان شناسایی و در اختیار خانواده‌ها قرار گیرد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president