آوای جنوب

نطق حبیب عاملی‌مقدم نماینده کهگیلویه‌ و بویر احمد در شورای عالی استان‌ها: کهگیلویه و بویر احمد مصداق واقعی تبعیض‌ است

عضو شورای عالی استان‌ها ناتوانی و ضعف‌ حمل‌ و نقل هوایی کشور را دلیل مصیبت‌ برشمرد و تأکید کرد: البته محرومیت‌ مردم نیز زمینه آن را فراهم کرده است و این مصیبت‌ را تسلیت می‌گویم.
آوای جنوب

عضو شورای عالی استان‌ها با بیان اینکه یکی از مأموریت‌های شورای عالی استان‌ها جلوگیری و مبارزه با تبعیض  است، گفت: استان کهگیلویه و بویر احمد مصداق واقعی تبعیض‌ است.

خبرنگار: کاظمی‌/اینکه کهگیلویه و بویر احمد مصداق واقعی تبعیض‌ استبه گزارش آوای جنوب؛ حبیب‌الله عاملی مقدم عضو شورای عالی استان‌ها و نماینده کهگیلویه‌ و بویر احمد در شورای عالی استان‌ها در سومین اجلاس شورای عالی استان‌ها که امروز(پنجشنبه) برگزار شد، با اظهار تأسف از اینکه امروز به عنوان نماینده استان کهگیلویه‌ در این اجلاس صحبت می‌کند که مردمش‌ داغدار و مصیب‌زده هستند، اظهار کرد: گرچه ملت ایران همیشه در شادی و غم با هم شریک هستند،اما کهگیلویه‌ و بویر احمد امروز از جراحت و غمی بزرگ رنج می‌برد که قطعاً اگر تنها علت نباشد، حتما یکی از بزرگترین‌ علت‌های این مصیبت بوده است.

عضو شورای عالی استان‌ها ناتوانی و ضعف‌ حمل‌ و نقل هوایی کشور را دلیل مصیبت‌ برشمرد و تأکید کرد: البته محرومیت‌ مردم نیز زمینه آن را فراهم کرده است و این مصیبت‌ را تسلیت می‌گویم.

عاملی‌مقدم با بیان اینکه در این فرصت اندک به ۲ نکته اشاره می‌کنم، افزود: یکی اینکه در استان خودم و دیگری در شورای عالی استان‌ها بیان می کنم که من نماینده یکی از محروم‌ترین استان‌های کشور هستم.

وی تصریح کرد: کهگیلویه و بویر احمد دومین تولیدکننده‌ نفت و گاز و دومین استان با توجه به مساحت از نظر جنگل و منابع آب است، اما مردم استان من محروم هستند و محرومیت‌های آن‌ها گسترده است.

عضو شورای عالی استان ها با بیان اینکه یکی از مأموریت‌های شورای عالی استان‌ها تلاش برای جلوگیری و مبارزه با تبعیض‌ است،تصریح کرد: استان من مصداق واقعی این تبعیض‌ است و از همین نقطه سراغ نقش‌ شورای عالی می‌روم.

عاملی‌مقدم با بیان اینکه انتظار داریم شورای عالی استان‌ها در نقش و جایگاه خود حاضر شود و وظایف‌ خود را به خوبی انجام دهد و برای تحقق آن ها تلاش کند، تصریح کرد: ما آمده‌ایم از حقوق مردم دفاع کنیم و ساختار شورای عالی و دبیرخانه باید پاسخگوی این مأموریت باشد که متأسفانه نیست.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president