آوای جنوب

با حضور پرشور مردم ولایت مدار گچساران:

شور فاطمی در خیابان های گچساران طنین انداز شد+تصاویر

دسته روی هیات مذهبی به مناسبت سالروز شهادت بانوی دو عالم در گچساران برگزار شد.
آوای جنوب
دسته روی هیات مذهبی به مناسبت سالروز شهادت بانوی دو عالم در گچساران برگزار شد.

به گزارش آوای جنوب از  گچساران،  به مناسبت سالروز رحلت بانوی دو عالم مراسم عزاداری شهادت حضرت  فاطمه زهرا(س) با حضور حجت الاسلام و المسلمین  محمد علی فرشاد یزدی، امام جمعه شهرستان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران، فرمانده نیروی انتظامی و برخی از مسوولان و  با حضور پرشور مردم این شهرستان از مسجد شهیدان به سمت گلزار شهداء گچساران برگزار شد.

سخنران بعثه مقام معظم رهبری
امروز دنیا در مقابل امام خامنه‌ای احساس حقارت می‌کند
سخنران بعثه مقام معظم رهبری در جمع عزاداران فاطمی گچساران گفت: امروز دنیا در مقابل امام خامنه‌ای احساس حقارت می‌کند.

به گزارش آوای جنوب از  گچساران،  به مناسبت سالروز رحلت بانوی دو عالم مراسم عزاداری شهادت حضرت  فاطمه زهرا(س) با حضور حجت الاسلام و المسلمین  محمد علی فرشاد یزدی سخنران بعثه رهبری، امام جمعه شهرستان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران، فرمانده نیروی انتظامی و برخی از مسوولان و  با حضور پرشور مردم این شهرستان از مسجد شهیدان به سمت گلزار شهداء گچساران برگزار شد.

 در این مراسم حجت الاسلام محد علی فرشاد یزدی در جمع هیات مذهبی و عزاداران فاطمی اظهار کرد: از همان دقایق که پیامبر از غار حرا بیرون آمد دشمنان فتنه‌گر با توهین دل پیغمبر خدا را خون می‌کردند.

 این سخنران مراسم عزاداری فاطمی در گچساران ادامه داد: دشمنان سعی داشتند با حرف‌های ناروا موجب شوند او را چنان آزار دهند که او منصرف شود.

 فرشاد یزدی  با بیان اینکه اما از بالا به او گفته می‌شد که تو نیز باید به مانند پیغمبران دیگر صبر کنی و راه را ادامه دهی، گفت: دشمنان پیامبر می‌گفتند آفتاب او  رو به اتمام است چرا که اعتقاد داشته او ابتر است و کسی را ندارد که راه او را ادامه بدهد.

 وی اذعان کرد: گاهی اوقات خداوند تبارک و تعالی مستقیما وارد عمل می‌شود چنان که جنگ تحمیلی هشت ساله را خدا به وسیله شما مدیریت کرد.

  این سخنران بعثه رهبری تصریح کرد: شبی که شیطان بزرگ در طبس یزد وارد میدان شد که بزرگان دنیا این جنگ را طراحی کرده بودند هنگامی که صبح که از خواب بیدار شدیم رادیو اعلام کرد در میدان طبس شیطان بزرگ به خاک  نشست.

 وی با بیان این که آن روز همه مسوول و غیر مسوول همه در خواب بودند اما خدا مستقیما ورود کرد، ابراز کرد: آن روز می‌گفتند چون رسول الله ابتر است انقلابش از بین می‌رود.

 فرشاد یزدی بیان کرد: قرآن خودش معجزه است اما سوره کوثر معجزه در معجزه است و خداوند این گونه مستقیم ورود کرد و کاری کرد امروز منتظر آخرین فرزند او هستیم.

 وی ادامه داد: اینجاست که متوجه می‌شویم این انقلاب ریشه خدایی دارد و مردم گچساران  به خودتان ببالید که امروز در کنار شهداء شهرتان هستید.

 این سخنران مراسم عزاداری فاطمی در گچساران افزود: از دامن فاطمه زهرا فرزندانی آمدند که تا امروز این انقلاب را ادامه دادند و مشاهده می‌کنیم امروز  فرزندانی همچون سید حسن نصرالله، مدرس‌ها، نواب صفوی‌ها و  امام خمینی (ره) ادامه دهنده  همان راه است.

 فرشاد یزدی تصریح کرد: امروز تنها قدرتی که شرق و غرب  از او حساب می‌برد  همین ایران اسلامی است که به دست  فرزند خلف صالحش امام خامنه‌ای  به گونه‌ای مدیریت می‌شود که دنیا در مقابل او احساس حقارت می‌کند.

وی با بیان اینکه  مقام معظم رهبری  قدرت، بیان و درایت خود را  از مادرش فاطمه زهرا (س) به ارث برده است، گفت:  امروز شاهد بیداری اسلام در سراسر دنیا هستیم که توسط  فرزند آن بانوی دو عالم در حال شکل‌گیری است.

سخنران بعثه مقام معظم رهبری ادامه داد:  عالی‌ترین شکر از این نعمت‌ها  این است که آقایان مسوول ارتباط با خدا را  محکم‌تر کنیم.

 فرشاد یزدی خاطرنشان کرد:  در حالی که به نزدیکی سال جدید می‌رسیم انتظار می‌رود آنهایی که می‌توانند  در راه خدا انفاق کنند و دست آنهایی را که ناتوان هستند بگیرند.

 انتهای پیام/

 

انتهای پیام/

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president