آوای جنوب

حریفان تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در مرحله دوم لیگ دسته دو فوتبال کشور مشخص شد

تیم نفت و گاز گچساران در مرحله دوم لیگ دسته دو فوتبال کشور حریفان خود را شناخت.
آوای جنوب
تیم نفت و گاز گچساران در مرحله دوم لیگ دسته دو فوتبال کشور حریفان خود را شناخت.

به گزارش آوای جنوب از گچساران، در چارچوب لیگ دسته دو فوتبال کشور ۱۲ تیم  به مرحله دوم لیگ دسته دو فوتبال کشور صعود کرده‌اند  که این تیم‌ها در دو گروه ۶تیمی  به رقابت  با هم خواهند پرداخت.

بر اساس این گزارش، شاهین شهرداری بوشهر، مقاومت تهران، داماش گیلانیان، کارون اروند خرمشهر، استقلال جنوب تهران، نفت و گاز گچساران، شهرداری بندرعباس، سردار بوکان، پالایش آبادان، شهرداری فومن، نفت امیدیه و خوشه طلایی ساوه ۱۲ تیمی هستند که به این مرحله صعود کرده‌اند.

در ادامه این گزارش، برای  رده‌بندی تیم‌ها در محل روابط عمومی فدارسیون فوتبال کشور این ۱۲ تیم به قرعه‌کشی  این مرحله برگزار خواهد شد.

گفتنی است، گروه بندی مرحله دوم لیگ دسته دوم در گروه اول تیم‌های  شهرداری فومن  کارون اروند خرمشهر, نفت امیدیه  خوشه طلایی ساوه, مقاومت تهران, استقلال جنوب تهران قرار گرفتند.

همچنین در گروه دوم مرحله دو لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم‌های شهرداری بندر عباس, نفت و گاز گچساران, داماش گیلان , پالایش آبادان, شاهین شهرداری بوشهر و سردار بوکان به رقابت خواهند پرداخت.

به گزارش آوای جنوب در مرحله رفت مرحله دوم لیگ دسته دو فوتبال کشور   نفت و گاز گچساران از ۶ هفته اول میزبان چهار بازی خواهد بود.

 در ادامه این گزارش، تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با تیم‌های  پالایش آبادان در هفته اول، داماش گیلان در هفته دوم، شهرداری بندرعباس در هفته سوم،شاهین شهرداری بوشهر در هفته چهارم و  در هفته پنجم با تیم سردار بوکان به رقابت خواهد پرداخت.

لازم به ذکر است در مرحله برگشت در  از هفته ششم به بعدبا تیم‌های پالایش آبادان، داماش گیلان،  شهرداری بندرعباس، شاهین شهر و سردار بوکان به رقابت خواهد پرداخت.
مرحله دوم لیگ دسته دو فوتبال کشور از تاریخ ۸ الی ۹ اسفندماه سالجاری برگزار خواهد شد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president