آوای جنوب

برگزاری جشنواره غذاهای سنتی با حضور ۶۵ شرکت کننده در گچساران+تصاویر

شهردار دوگنبدان گفت: جشنواره غذاهای سنتی با هدف احیاء فرهنگ و غذاهای سنتی با حضور ۶۵ شرکت کننده امروز در گچساران برگزار شد.
آوای جنوب
شهردار دوگنبدان گفت: جشنواره غذاهای سنتی با هدف احیاء فرهنگ و غذاهای سنتی با حضور ۶۵ شرکت کننده امروز در گچساران برگزار شد.

به گزارش آوای جنوب از گچساران، عصر امروز دومین جشنواره غذاهای سنتی و ایرانی با هم شهرداری و شورای اسلامی شهر دوگنبدان با حضور مسوولان شهرستانی و با حضور شرکت کنندگان در پارک بانوان گچساران برگزار شد.

مسعود ظفری در حاشیه برگزاری این جشنواره  با بیان اینکه در آدینه‌ای دیگر انشالله که شهرداری دوگنبدان و شورای اسلامی شهر دوگنبدان بتواند در فرصتی مناسب دیگر در یک محیطی امن  بتواند دیگر جشنواره‌ها  را برای شهروندان گچسارانی مهیا کند، اظهار کرد: جشنواره غذاهای سنتی با هدف احیاء فرهنگ و غذاهای سنتی امروز برگزار شده است.

 شهردار دوگنبدان با بیان اینکه متاسفانه امروزه غذاهای فست فودی جایگزین غذاهای سنتی ایرانی شده است، افزود:  در این زمینه شهرداری درصد آن شده که برای دومین بار جشنواره غذاهای  سنتی و آداب و رسوم سنتی و قدیمی  را در این شهرستان احیاء کنیم.

 ظفری در ادامه با اشاره به اینکه گرد و غبار فراموشی بر غذاهای سنتی ایرانی نشسته است، عنوان کرد:  برگزاری چنین جشنواره‌هایی در این شهرستان با همت شهرداری و شورای اسلامی شهر دوگنبدان موجب می‌شود که غذاهای سنتی و ایرانی به نسل جوان ما برگردد.

 به گزارش فارس، جشنواره غذاهای سنتی ایرانی با هدف احیای آداب و رسوم ایرانی و اسلامی همچنین فرهنگ‌سازی برای استفاده از غذاهای سنتی به جای غذاهای فرنگی و فست‌ فود با حضور ۶۵ شرکت کننده در پارک بانوان گچساران برگزار شد که در پایان این جشنواره از میان ۶۵ شرکت کننده به ۳ نفر از  برگزیدگان جوایزی اهدا شد.

 گفتنی است به نفرات اول تا سوم برگزیده این جشنواره ربع سکه از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر دوگنبدان اهدا شد.

 لازم به ذکر است به دیگر شرکت کنندگان این جشنواره به پاس از زحمات این شرکت کنندگان هدایای از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر دوگنبدان اهدا خواهد شد.

 

 انتهای پیام/

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president