آوای جنوب

حضور شبانه فرماندار، رئیس دادگستری و فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گچساران و عیادت از حادثه دیدگان زائران حرم رضوی+تصاویر

فرماندار گچساران با همراهی رئیس دادگستری و فرمانده نیروی انتظامی شهرستان از روند درمان حادثه دیدگان زائران حرم رضوی بازدید به عمل آوردند.
آوای جنوب
فرماندار گچساران با همراهی رئیس دادگستری و فرمانده نیروی انتظامی شهرستان از روند درمان حادثه دیدگان زائران حرم رضوی بازدید به عمل آوردند.

 به گزارش آوای جنوب؛ از گچساران، فرماندار گچساران به همراه رئیس دادگستری و فرمانده نیروی انتظامی گچساران از حادثه دیدگان سانحه واژگونی اتوبوس زائران حرم رضوی در دیهوک فردوس که در بیمارستان شهید رجایی و بیمارستان نفت بعثت گچساران  بستری هستند، بازدید به عمل آوردند.

  بر اساس این گزارش،  عبدالرحیم رحیمی با دلجویی از حادثه دیدگان این سانحه از روند درمان این بیماران قرار گرفت.

 در حاشیه این بازدید، فرماندار گچساران با بیان اینکه هم اکنون در حال پیگیری مراحل اعزام برخی از حادثه دیدگان به بیمارستان شهید چمران در شیراز هستیم، گفت:  با برنامه‌ریزی که صورت  گرفته برای ادامه درمان برخی از بیماران  به بیمارستان شهید چمران در شیراز منتقل خواهند شد.

 رحیمی ادامه داد:  از همان دقایق اولیه حادثه  با پیگیری‌هایی که انجام گرفت موفق شدیم به جهت رفاه حال حادثه دیدگان و همراهان آنها  بیماران را با هواپیمای اختصاصی  مستقیم به شهرستان گچساران انتقال دهیم و هم اکنون نیز به صورت شبانه روزی پیگیر  مداوای مصدومین هستیم.

به گزارش فارس، کاروان زائران گچسارانی که  در روز ۲۲ بهمن ماه  در قالب کاروان  مهر رمضان که از سوی سپاه پاسداران و بسیج  برای خانواده‌های کم درآمد و مستضعف  برای زیارت اولی‌ها در نظر گرفته شده عازم مشهد مقدس شد.

گفتنی است،  این کاروان که حامل ۴۵ زائر اولی  متشکل از ۴۲خانم و ۳ آقای بالای چهل سال سن داشتند در بامداد روز ۲۳ بهمن  راس ساعت  ۲ و ۳۴ دقیقه در کیلومتر ۶ دیهوک -فردوس واژگون شد.

 در ادامه این گزارش، در این حادثه ناگوار  و واژگونی اتوبوس  در جاده دیهوک – فردوس ۹ نفر کشته و ۳۶ نفر مصدوم شدند که در روز گذشته تعداد ۳۳ نفر از حادثه دیدگان با همکاری هوا و فضا سپاه پاسداران و سازمان اورژانس کشور با هواپیمای اختصاصی از فرودگاه بیرجند به شهرستان گچساران منتقل شدند.

 لازم به ذکر است، تعداد ۱۷ نفر از این افراد حادثه دیده ترخیص و ۱۶ نفر از این مصدومین در دو بیمارستان شهید رجایی و نفت گچساران بستری هستند که امروز نیز تعدادی از این مصدومین بعد از گذراندن مراحل درمان ترخیص شدند.

 

 

انتهای پیام/

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president