آوای جنوب

پایان سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در کهگیلویه و بویراحمد /اقبال مردم از “به وقت شام” ابراهیم حاتمی‌کیا

سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در حالی شب گذشته به کار خود پایان داد که فیلم به وقت شام ابراهیم حاتمی‌کیا مورد اقبال مردم قرار گرفت.
آوای جنوب
سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در حالی شب گذشته به کار خود پایان داد که فیلم به وقت شام ابراهیم حاتمی‌کیا مورد اقبال مردم قرار گرفت.

 سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در حالی شب گذشته در سینما هنر ارشاد اسلامی یاسوج و سینما دهناد دهدشت به کار خود پایان داد که مردم استقبال خوبی از این دوره جشنواره داشتند به طوری که برخی از فیلم‌ها به دلیل اقبال خوب مردم در سانس‌هایی اکران مجدد شد.

سی و ششمین جشنواره فیلم فجر از ۱۴ تا ۲۲ بهمن در سه سانس ۱۰ صبح، ۱۶ و ۱۹ عصر مورد اکران قرار گرفت و مردم در شهرهای یاسوج و دهدشت همزمان با سراسر کشور فیلم‌های این دوره از جشنواره را در سینماهای این شهرها به تماشا نشستند.

امین درخشان مدیر کمیته اطلاع‌رسانی سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در همین خصوص به خبرنگار فارس گفت: ۱۶ فیلم در این دوره از جشنواره فیلم فجر از ۱۴ تا ۲۲ بهمن ماه در یاسوج و دهدشت اکران شد که به دلیل استقبال مردم، برخی فیلم‌ها اکران مجدد شدند.

وی عنوان کرد: در سی و ششمین دوره جشنواره، فیلم‌های پر استقبال کشور در استان کهگیلویه و بویراحمد به نمایش درآمدند که در این میان فیلم” به وقت شام” به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا مورد اقبال بیشتر مردم قرار گرفت بطوریکه چند بار اکران مجدد شد و  در زمان نمایش این فیلم بسیاری از علاقمندان به سینما پشت در ماندند.

مدیر کمیته اطلاع‌رسانی سی و ششمین جشنواره فیلم فجر کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه استقبال مردم از این دوره جشنواره بیشتر از صندلی‌های سینما بود، عنوان کرد: فیلم‌هایی مانند سرو زیر آب و تنگه ابوغریب هم با اقبال عمومی مواجه شدند.

درخشان در خصوص سانس‌های اکران فیلم برای کودکان گفت: به مدت ۵ روز و در نوبت صبح اکران برای کودکان را داشتیم که با همکاری آموزش و پرورش کودکان فیلم‌های جشنواره را به صورت رایگان مشاهده کردند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president