آوای جنوب

خاموشی با برنامه برق در پنج شهرستان کهگیلویه وبویراحمد

رئیس مرکز کنترل شبکه شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از خاموشی‌های با برنامه برق جهت مدیریت اضطراری در پیک بار مصرف را در پنج شهرستان کهگیلویه وبویراحمد خبر داد.
رئیس مرکز کنترل شبکه شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از خاموشی‌های با برنامه برق جهت مدیریت اضطراری در پیک بار مصرف را در پنج شهرستان کهگیلویه وبویراحمد خبر داد.
آوای جنوب

محمود مشکل ‌گشا  امروز در جمع خبرنگاران از  خاموشی‌های با برنامه برق جهت مدیریت اضطراری در پیک بار مصرف را در پنج شهرستان کهگیلویه وبویراحمد خبر داد.

 وی با بیان اینکه خاموشی با برنامه برق در شهرستان‌های کهگیلویه، گچساران، بویراحمد، دنا و باشت  امروز اعمال خواهد شد، گفت:  در شهرستان گچساران در مناطقی از جمله شهرک نفت، تعاونی هفتگانه و منازل مسکن مهر دوگنبدان به مدت یک ساعت ۲۰ دقیقه از  ساعت ۱۵:۵۰ دقیقه تا ۱۷:۱۰ دقیقه امروز شاهد قطع و وصل برق خواهد بود.

رئیس مرکز کنترل شبکه شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد  ادامه داد:  همچنین برق پمپاژهای کشاورزی ماهور باشت در ساعت ۱۲:۵۰ دقیقه تا ۱۵:۱۰ دقیقه امروز نیز قطع و وصل خواهد شد.

 وی در ادامه به خاموشی با برنامه برق را در شهرستان کهگیلویه اشاره و ابراز کرد: بلوار شهید دادوند، آرامستان، دادگستری، سایپا یدک، امور برق و بیمارستان دهدشت در شهرستان کهگیلویه طی روز جاری  اعمال می‌شود.

 این مسوول در ادامه به قطعی برق در شهرستان بویراحمد اشاره و ابراز کرد:  در مناطقی از جمله بلوار شهید قرنی، شهرک امام علی(ع) و منازل شرکت گاز یاسوج از ساعت ۱۲:۵۰ دقیقه الی۱۴: ۱۰ دقیقه به مدت یک ساعت و ۲۰ دقیقه شاهد قطع و وصل برق این منطقه خواهیم بود.

مشکل‌گشا  با بیان اینکه بر اساس مدیریت اضطراری در پیک بار مصرف در مناطقی دانشگاه دولتی، شهرک صنعتی بلکو، شهرک امام حسین(ع)، زیرتل، امامت ها و شاهدها در شهر یاسوج از ساعت ۱۴:۵۰ دقیقه تا ۱۶:۱۰ دقیقه امروز  خاموشی با برنامه برق اعمال می‌شود.

وی گفت: طرح‌های ماهی و سنگ شکن‌های بین پلیس راه یاسوج – اصفهان تا شهر سی سخت مرکز شهرستان دنا نیز امروز شاهد قطع و وصل برق از ساعت ۱۳:۵۰ دقیقه تا ۱۵:۱۰ دقیقه  خواهیم بود.

رئیس مرکز کنترل شبکه شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: خاموشی با برنامه برق در منطقه خان احمد، پشت کوه و منصورآباد شهرستان را نیز ساعات ۱۴:۵۰ دقیقه تا ۱۶:۱۰ دقیقه  اجرا خواهد شد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. ناصر باشتی گفت:

    مردم هر روز زندگی میکنن که یه روز بمیرن ،
    ولی ما هر ر وز میمیریم که یه روز 
    زندگی کنیم

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president