آوای جنوب

تقدیر امام جمعه گچساران از وزیر نفت/با رقاصی جوان ما رشد نمی کند/محمد علی کیانی کیست؟

اگر قرار است ۱۰۰ نفر جذب شوند بهتر آن است تا از طریق آزمون ؛ مصاحبه و گزینش این کار انجام شود

آوای جنوب

حجت الاسلام سید امین الله حجازی،امام جمعه گچساران ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: اگرهمه امکانات و لوازم زندگی مردم در نظام جمهوری اسلامی و زمان طاغوت را مورد بررسی و مطالعه قرار دهیم معلوم خواهد شد که این یاوه گویی های دشمنان اهدافی جز دشمنی با انقلاب چیز دیگری را بیان نمی کند.
جوانان باید حقایق را بدانند
وی افزود:کینه دشمن بخاطر اقتدار و رشد ملت ماست و همه وظیفه داریم به نسل جوانمان اطلاع دهیم و نسل جوان را از وضعیت تاسف بار کشور در زمان طاغوت آگاه کنیم تا حقایق را بدانند.
امام جمعه گچساران اظهارکرد:مقام معظم رهبری فرمودند که یکی از بزرگترین امتیازات جمهوری اسلامی مردمی بودن انقلاب است ، مردم مومن انقلاب کردند و خواست مردم هم این بود که حکومت دینی حاکم شود.
وی ادامه داد:بچه ها و عزیزان همین مردم به جبهه ها رفتند و به شهادت رسیدند اما شکایتی نکردند چون در راه خدا و برای انقلاب بود،یعنی اساس انقلاب ، مبارزه و جهاد برمبنای دینی و خداپرستی است.
حجازی تصریح کرد:مقام معظم رهبری باز فرمودند اینکه اسم مردم مکرر آورده شود خوب است و خوب است که مسئولان درسخنرانی هایشان مرتب به نام مردم تکیه کنند اما مسئولان هم باید مردم را بشناسند چرا که مردم همان کسانی هستند که حماسه ۲۲بهمن را بوجود می آورند.
مسئولین باید قدراین مردم را بدانند
خطیب جمعه گچساران افزود:مسئولین باید قدراین مردم را بدانند اگر مردم دست از حمایت مسئولان بردارند طبیعی است که مسئولان ضعیف می شوند و چشم طمع دشمن باز می شود ،باید توجه کنیم با دقت بیشتری به مردم خدمت کنیم تا دلگرم شوند و نظام را حمایت کنند.
وی درادامه با اشاره به سفروزیرنفت به گچساران گفت: از محبت ایشان و همراهانشان تشکر می کنیم ،نکته ای را از وزیرنفت خواهش کردم و ایشان هم صحه گذاشتند و تاکید کردند لازم است انجام شود .
مسئولان اجازه ندهند دشمن فتنه گری کند
حجازی ادامه داد:به وزیرمحترم نفت عرض کردم که دشمن تلاش می کند مردم نسبت به نظام بدبین شوندو شما وزرا و مسئولان کشور که خدام مردم هستید باید جلوی فتنه دشمنان را سد کنید و اجازه ندهید دشمن فتنه گری بکند و مردم را نسبت به نظام دلسرد کنند.
امام جمعه گچساران تصریح کرد:از وزیرنفت خواهش کردم که اگر قرار است کسی را استخدام کنید قانونی ، علنی و آشکارا این کار را انجام دهید و به شرط اجرای عدالت این کار انجام شود که اگر چنین شود مردم نسبت به نظان سوءظن پیدا نمی کنند چرا که همانگونه که خدمت وزیر نیز گفتیم اگر قرار است ۱۰۰ نفر جذب شوند بهتر آن است تا از طریق آزمون ؛ مصاحبه و گزینش این کار انجام شود.
وی با تشکر از حضور وزیر نفت گفت: خوشحال هستیم که وزیر نفت نیز از صحبت های ما حمایت کردند و دستور لازم را در این خصوص دادند.
وی تصریح کرد: استخدام ها باید شفاف شوند تا مردم نسبت به نظام سوء ظن نداشته باشند و با توجه به تاکید وزیر نفت در روز گذشته ما از دستور ایشان تقدیر و تشکر می کنیم.

با رقاصی جوان ما رشد نمی کند
وی درادامه گفت:تلاش کنیم بودجه هایمان را صرف رشد نسل جوانمان کنیم با رقاصی جوان ما رشد نمی کند، که نه به درد دنیایش می خورد نه بدرد آخرتش.
حجازی درادامه با اشاره به حضور تیم جراحی پلاستیک موسسه مرهم دراین شهرستان افزود:یک جوان از استان ما به نام “محمد علی کیانی” متوجه شد که پروفسوری بنام “کلانتر هرمزی” درمناطق محروم رایگان به فقرا و محرومین خدمات پزشکی می دهند.
وی گفت:این جوان که آن موقع ۱۹ساله بوداین موارد را پیگیری می کند و دردیداری با دکتر “کلانتر هرمزی” از ایشان خواهش می کند به استان محروم کهگیلویه و بوراحمد هم خدمات رایگان پزشکی ارائه دهند که الحمدالله امروز این اتفاق در استان ما افتاد.
خدمات رایگان تیم جراحی درگچساران
خطیب جمعه گچساران تصریح کرد:درحال حاضر این جوان ۲۶ساله ۲۱سفراست که این اکیپ پزشکی را از تهران به استان های مختلف برده است و دردیداری که با این تیم پزشکی داشتم از همه آنها تشکر و قدردانی کردم ، ان شاء الله خداوند توفیق هد که نسل جوانمان را اینگونه بار بیاوریم که به فکر محرومین و مستضعفین استانمان باشند.
وی گفت:دکترکلانترهرمزی به بنده گفت که تا کنون ۱۰اتوبوس این جوان از استان کهگیلویه و بویراحمد جهت درمان رایگان به تهران اعزام نموده است،این یعنی خدمت به جامعه و مردم ؛و ما باید تلاش کنیم که نسل جوانمان را اینگونه بار بیاوریم نه رقاصه.
حجازی اظهارکرد:قرار براین است که این تیم پزشکی درآینده و هم به صورت رایگان به استان کهگیلویه و بویراحمد بویژه گچساران بیایند و خدمات رایگان پزشکی ارائه بدهند.
انتهای پیام/۸۲۰۳۰

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president