آوای جنوب

امام جمعه گچساران در راهپیمایی لنده: حضور منسجم و متحد ملت دشمنان را از رویارویی با گسترش انقلاب مأیوس کرده است+تصاویر

سخنران مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در لنده گفت: حضور منسجم و متحد ملت در راهپیمایی ۲۲ بهمن و عرصه‌‌های مختلف دشمنان را از ادامه نقشه‌های شوم علیه ملت ایران مأیوس کرده است.
آوای جنوب
سخنران مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در لنده گفت: حضور منسجم و متحد ملت در راهپیمایی ۲۲ بهمن و عرصه‌‌های مختلف دشمنان را از ادامه نقشه‌های شوم علیه ملت ایران مأیوس کرده است.

حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی در جمع مردم شهرستان لنده دهه فجر را سرآغاز بیداری اسلامی در عرصه داخلی و بین‌المللی دانست و اظهار داشت: ۲۲ بهمن روز خاطرانگیز  و تاریخ ساز حضور و حماسه ملت ایران بود که نه بزرگی به استکبار جهانی و فریاد استقلال و آزادی را در سراسر ایران اسلامی طنین‌انداز کرد.

وی افزود: امروز ملت ایران و مردم شهید پرور و ولایتمدار شهرستان لنده هم در راستای جشن پیروزی و پیام وحدت و انسجام به میدان آمدند و با حضور پر شور و شعور خود مراسم به یادماندنی را رقم زدند که دشمنان با حضور ملت از نقشه‌ها و توطئه‌های شوم خود مأیوس و نا امید شدند.

امام جمعه گچساران در ادامه به برخی شبهات پیرامون دلایل شکل‌گیری انقلاب اشاره و تصریح کرد: امروز دشمنان درصدد هستند با القاء شبهاتی از قبیل چرا انقلاب شکل گرفته سعی در دور کردن آنها از مسیر اصلی انقلاب و نظام دارند.

حجت‌الاسلام حجازی با اشاره به آیات و روایات قرآنی در خصوص دلایل شکل‌گیری انقلاب یادآور شد: در آیات قرآن حمایت از پیامبر برای به دست اوردن حیات و رسیدن به اوج زندگی عزتمندانه مورد توجه قرار گرفته تا با سرکوب حکومت‌های جور و ستم به آن دست یابیم.

وی به قیام امام خمینی(ره) اشاره و خاطرنشان کرد: بر اساس موازین دینی و اسلامی عالمان دینی باید در زمان احساس خطر برای جامعه اسلامی باید مبتنی بر علم بر گرفته از مبانی قرآنی به مبارزه با خطر و  حکومت جور بپردازند.

امام جمعه گچساران ادامه داد: وقتی حضرت امام(ره) موانع رشد و تعالی کشور یعنی شاه مخلوع را بشارت و نذیر داد ولی نپذیرفت با احساس وظیفه و برای رهایی ملت از ظلم به میدان آمد و عزت و سربلندی به جامعه ارزانی بخشید.

حجازی با اشاره به گسترش انوار انقلاب اسلامی و بیداری جوامع و ملت‌های مظلوم جهان گفت: آنچه در جوامع و محافل بین‌المللی مطرح است، از انقلاب اسلامی به عنوان نقطه عطف رهایی ملت‌های مظلوم در جهان یاد شده که بیداری  ملت‌ها را به همراه داشته است.

وی به زخم‌ها و کینه‌های دشمنان از این حضور پر شور و گسترش انقلاب در عرصه جهانی افزود: دشمن بیکار ننشسته و مانند مار زخم خورده هر لحظه آماده ضربه زدن به این نظام و انقلاب بوده و هستند.

حجت‌الاسلام حجازی در ادامه اذعان داشت: ملت ایران و امامی که در مکتب اهل‌بیت تلمذ کرده بود نه بزرگی به دشمنان  و استکبار جهانی گفتند که این نه اوج عزت و سربلندی را برای ما به همراه داشته و تا به امروز هر توطئه و تحریم را برای حفظ آرمان‌های خود به جان خریده‌اند.

وی با بیان اینکه تحریم‌ها و توطئه‌های دشمنان برای شکست انقلاب همچنان ادامه دارد افزود: اما ایمان و اعتقاد ملت اجازه نداده دشمنان به کوچکترین آمال و آرزوهای خود در خصوص انقلاب و نظام دست یابند ولی تلاش دشمنان برای سلب کردن این روحیه و آرمان‌های انقلاب در جامعه همچنان ادامه دارد که باید با وحدت و یکپارچگی به دنبال تعالی و پیشرفت کشور باشیم و بدانیم اگر راه را درست بپیماییم آمریکا و استکبار و دشمنان ما هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

سخنران مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در لنده با اشاره به راه‌های نجات کشور با استناد به آیات قرآن اظهار داشت:در مصائب خواص نباید احساس امنیت کنیم و بدانیم که ما هم در خطر هستیم و باید شکرگذار نعمت‌های نظام و انقلاب باشیم.

حجت‌الاسلام حجازی به تلاش دشمن برای وارونه نشان دادن این نعمت بزرگ یعنی انقلاب اشاره کرد و افزود: کارهایی که در این نظام انجام شده هزاران بار بیشتر از کارهای قبل از انقلاب بوده و هست و با پیروی از مکتب الهی و اهل بیت(ع) و ترویج روحیه استکبار ستیزی و حمایت از مظلوم و ایستادگی مقتدارانه در برابر ظلم و تواضع در برابر مؤمنان و رعایت حقوق همدیگر می‌توانیم به توسعه و پیشرفت همه جانبه دست یابیم.

انتهای پیام/

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president