آوای جنوب

در لیگ برتر هندبال بانوان

بانوان نفت گچساران آسیایی شدند/نایب قهرمانی شاگردان اعظم صمیمی همراه با جام اخلاق+تصاویر

اعظم صمیمی می گوید که تیمش مستحق قهرمانی بود ولی اشتباهات داوری مانع شد.
بانوان هندبالیست نفت و گاز گچساران آسیایی شدند.

به گزارش آوای جنوب از گچساران تیم بانوان نفت و گاز گچساران که نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد در لیگ برتر هندبال کشور به شمار می‌رود در این دوره از مسابقات خوش درخشید.

این تیم که در تهران به مصاف تاسیسات دریایی تهران رفته بود که در پایان این بازی دو تیم به تساوی دست یافتند.

این بازی حکم فینال را برای دو تیم داشت و این در حالی بود که تهرانی‌ها میزبان این مسابقه حساس بودند و برای پیروزی به میدان آمده بودند اما از آنسو نیز مربی کاربلد گچسارانی‌ها اعظم صمیمی بر روی نیمکت نفت نشسته بود که خود تجربه قهرمانی در ایران را داشت.

این بازی حساس و نفس‌گیر در پایان با تساوی ۲۳ بر ۲۳ به پایان رسید و این  تیم تأسیسات دریایی تهران بود که قهرمان این دوره از مسابقات شد و نفتی‌های گچساران نایب قهرمان شدند.

شاگردان اعظم صمیمی  که در این فصل با ترکیبی از بازیکنان بومی از یک شهر صد هزار نفری به مصاف تیم تاسیسات دریایی تهران که نماینده ۱۲ میلیون نفر است در این مسابقات شرکت کردند که در پایان به عنوان پدیده این مسابقات معرفی شدند و موفق شدند تندیس اخلاق این دوره از مسابقات لیگ برتر را با خود به بام نفت ایران بیاورند.

تاسیسات دریائی تهران، بدون پیروزی در بازیهای رفت و برگشت در مقابل دختران گچسارانی و تنها به خاطر امتیازاتی که شهید چمران لارستان از نفت و گاز گچساران گرفت، جام قهرمانی را به دست آورد.

سرمربی تیم هندبال زنان گچساران: اشتباهات داوری مانع از قهرمانی تیم شد

دیدار تیم های هندبال بانوان هیات اصفهان و نفت گچساران

اعظم صمیمی می گوید که تیمش مستحق قهرمانی بود ولی اشتباهات داوری مانع شد.

اعظم صمیمی سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران در پایان بازی تیمش مقابل تاسیسات دریایی اظهار کرد: لیاقت ما قهرمانی بود اما اشتباهات داوری وجود داشت. هیجان بازی بالا بود و اشتباهات داوری رخ داد.
وی  افزود: جبران اشتباهات داوری در بعضی از  رقابت ها میسر نیست.  در بازی های که اختلاف زیاد است اشتباهات داوری تاثیر گذار نیست اما در رقابت های پایاپای اثر گذار است.
سرمربی  تیم هندبال نفت و گاز گچساران  گفت: گچساران از نظر خودمان قهرمان است. حتی اگر  فیلم بازی را نگاه کنید می‌بینید که در بعضی از دقایق نتیجه می توانست چیز دیگری باشد.
او گفت:  همه این ها را تحت تاثیر هیجان بازی می گذاریم. داور هم ممکن است تحت تاثیر هیجان بازی قرار بگیرد. چندین پنالتی برای ما گرفتند که اشتباهات داوری است.
صمیمی در مورد تیم حریف اظهار کرد:  حریف برای قهرمانی آماده بود امتیاز میزبانی را هم داشتند.  اما این‌ها از قابلیت های ما کم نکرد و ما می‌توانستیم قهرمان باشیم.  اکنون نیز از نظر باشگاه نفت و گاز گچساران ما قهرمان هستیم.
سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران گفت: در طول بازی ها همه سطح بازی نفت و گاز گچساران را دیدند که خیلی متفاوت با سایر تیم‌ها بود. همه اینها را می گذاریم بر حسب اینکه بازی است و بدشانسی هم هست.

وی در مورد پرداخت قراردادهای بازیکنان تیمش گفت: نفت و گاز گچساران جز معروف ترین باشگاه هاست که از نظر مالی بازیکنان با آن مشکلی ندارند. این باشگاه به تعهدات خودش هم در بخش مردان و هم در بخش زنان عمل می کند.

صمیمی در پایان گفت: ما با یک جمعیت ۱۰۰ هزاری نفری به جنگ تیم ۱۲ میلیون نفری آمدیم.  با وجود اینکه در جذب بازیکنان محدودیت داریم و باید ۶۰ درصد بازیکنان گچسارانی باشند اما باز هم تاثیری در روند کار نداشت.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president