آوای جنوب

تاجگردون: بازسازی تاسیسات نفتی موجب اشتغالزایی در جنوب کشور می‌شود

نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت گفت: بازسازی تاسیسات نفتی موجب اشتغالزایی در جنوب کشور می‌شود.
آوای جنوب
نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت گفت: بازسازی تاسیسات نفتی موجب اشتغالزایی در جنوب کشور می‌شود.

 به گزارش آوای جنوب از گچساران، غلامرضا تاجگردون عصر امروز در نشست شورای ادارای که با حضور وزیر نفت و هیئت همراه در سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: از اینکه وزیر نفت به عنوان نماینده دولت در شهرستان گچساران حضور پیدا کرده‌اند از ایشان تقدیر و تشکر می‌کنم.
نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت با بیان اینکه متاسفانه معذورات وزارت نفت در این مدت  بیشتر شده است، افزود:  اما با این وجود در چند ساله دوره شما عنایت لازم از سوی شما صورت گرفته است.
تاج گردون  ادامه داد: تا کنون چندین پروژه از سوی اعتبارات نفت در این شهرستان  شروع به کار شده است.

وی با اشاره به پروژه‌های عام المنفعه نفت در این شهرستان گفت:  تعریض و بهسازی جاده دسترسی به تاسیسات بی‌بی حکیمه و جاده پازنان از جمله پروژه‌هایی هستند از که وزارت نفت تامین مالی می‌شوند.

تاجگردون در ادامه با اشاره به کندی روند بهسازی و تعریض جاده بی‌بی حکیمه گفت: اگر بتوانیم در این پروژه نقدینگی را افزایش دهیم  موجب رضایت بخشی مردم خواهد شد.

 نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در ادامه با اشاره به قدمت تجهیزات شرکت نفت گچساران عنوان کرد: تاسیات نفتی این شهرستان دارای قدمتی بیش از ۵۰ سال است.

 وی عنوان کرد: با انجام بازسازی تاسیسات نفتی موجب می‌شود که قدرت تولید  بیشتر و تعدادی از جوانان تحصیل کرده دانشگاهی و جویای کار در جنوب کشور مشغول به کار شوند.

تاجگردون  افزود: اگر بتوانیم در کل جنوب تاسیسات نفتی را نوسازی کنیم موجب افزایش تولید در نفت و تسریع در آن خواهد شد.

 نماینده مردم گچساران و باشت تصریح کرد: در زمینه  آب و ذخایر حجم قابل توجهی از آب  زیر زمینی در امامزاده جعفر عنوان کرد: این آب در تاسیسات نفت هزینه می‌شود و با توجه به تخصیص خوبی که از وزارت نیرو برای تسریع در روند سد و نیروگاه چم‌شیر اختصاص داده شده پیشنهاد می‌کنیم که صنعت نفت نیز  به جای استفاده از آب مخازن به سمت استفاده از آب سد چم‌شیر روی آورد.

تاجگردون با اشاره به چاه‌های امامزاده جعفر گفت: بیش از ۱۵ حلقه چاه آب برای  تاسیسات نفتی هم اکنون استفاده می‌شود که با جا به‌جایی آن  و استفاده  نفت از آب سدچم‌شیر می‌توان به سفره‌های زیر زمینی  کمک کرد.

 وی با اشاره به نیروهای حجمی گفت: تعدادی از فرزندان شهدا در این صنعت با حقوق کم به صورت نیروی حجمی مشغول به کار هستند که تعداد این افراد در صنعت نفت گچساران زیاد نیست.

 تاجگردون در ادامه با بیان اینکه شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران دارای ۷ هزار نفر پرسنل است، خاطرنشان کرد:  از مجموع این تعداد افراد ۴ هزار نفر به صورت نیروی قرار دادی موقت، پیمانکاری و حجمی مشغول به کار هستند که تقاضا می‌شود برای تبدیل وضعیت کاری و معیشتی اقداماتی صورت بگیرد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president