آوای جنوب

در بازدید وزیر نفت از پتروشیمی دهدشت /بهره‌برداری از پتروشیمی دهدشت تا پایان سال ۹۹/ پتروشیمی دهدشت نیازمند ۴۰۰ میلیون دلار است

وزیر نفت از پتروشیمی دهدشت بازدید به عمل آورد.
آوای جنوب
وزیر نفت از پتروشیمی دهدشت بازدید به عمل آورد.

به گزارش آوای جنوب از کهگیلویه، ظهر امروز وزیر نفت به همراه استاندار کهگیلویه وبویراحمد، نماینده کهگیلویه و نماینده بویراحمد در مجلس شورای اسلامی از روند اجرای عملیات پتروشیمی دهدشت بازدید به عمل آوردند.

بیژن نامدار زنگنه در این بازدید ضمن ابراز رضایت از اجرای عملیات پتروشیمی دهدشت اظهار داشت: این پروژه نیازمند ۴۰۰ میلیون دلار می‌باشد.

وزیر نفت با بیان اینکه در کمک به پتروشیمی دهدشت تمام تلاش را به کار خواهم گرفت، گفت: تأمین اعتبار این پتروشیمی از طریق صندوق توسعه ملی و فاینانسور داخلی و خارجی تأمین خواهد شد.

در ادامه عدل هاشمی‌پور هدف از این بازدید را زمان‌بندی فشرده برای بهره‌برداری این پتروشیمی عنوان و افزود: طبق زمان‌بندی در نظر گرفته شده، زمانبندی به صورت ماهیانه کنترل خواهد شد.

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تا خرداد ماه سال آینده کار به صورت APC به پیمانکار صورت می‌گیرد و عملیات ساختمان‌های صنعتی شروع خواهد شد.

وی زمان بهره‌برداری از پتروشیمی دهدشت را پایان سال ۹۹ عنوان و خاطرنشان کرد: بعد از بهره‌برداری پتروشیمی، به واحدهای پایین دست خواهیم پرداخت که اشتغال‌زایی زیادی برای منطقه به همراه خواهد داشت.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president