آوای جنوب

یدالله مرادی خبر داد: مسیر راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه امسال گچساران مشخص شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران گفت: مسیر راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه امسال شهرستان گچساران مشخص شد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران گفت: مسیر راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه امسال شهرستان گچساران مشخص شد.

به گزارش آوای جنوب از گچساران،  یدالله مرادی در نشست هماهنگی برگزاری راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه شهرستان گچساران که با حضور فرماندار و  کمیته‌‌های ۱۸ گانه در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: برنامه‌های امسال دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان گچساران با توجه به این که با ایام دهه فاطمیه مقارن شده بود لیکن در نوع خود بی‌نظیر بود.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران با تقدیر و تشکر از کمیته‌های مختلف در برگزاری مراسمات دهه فجر انقلاب اسلامی گفت:  در طول سالهای گذشته برنامه‌های امسال با توجه به برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفته بود از کیفیت بالایی برخوردار بود.

 وی ادامه داد:  برگزاری جشن انقلاب در روستای آب شیرین یک مراسم خیره کننده بود و شاهد آن بودیم مردم روستا حضور باشکوهی در برگزای این مراسم داشتند.

 مرادی عنوان کرد: دشمنان ایران اسلامی در حالی که با برنامه‌ریزی‌های خود به دنبال این بودند که این را القا کنند که مردم کشور ما دیگر از این مراسمات خسته شده‌اند یک بار دیگر شکست خوردند.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران تصریح کرد: مردم با این نظام و ولایت عهد بستند و علی‌رغم تمامی مشکلات  پایبند به نظام، ولایت فقیه و خون شهدا هستند.

 مرادی با اشاره به مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه امسال گفت:  همه جشن‌ها خروجی آن راهپیمایی ۲۲ بهمن و سیل خروشان مردم خواهد بود.

 وی با بیان اینکه باید تلاش کنیم همچون گذشته راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال باشکوه‌تر از سالهای گذشته در شهرستان گچساران که  به عنوان یک شهر انقلابی و نقش آن در انقلاب برجسته بود، برگزار شود، اذعان کرد:  راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه چپ و راست، اصلاح طلب و اصولگرا نمی‌شناسد.

 مرادی ادامه داد: بی‌شک همه مردم ایران از جریانات سیاسی مختلف و اقوام حضور پررنگی در این راهپیمایی خواهند داشت تا مشت محکمی همچون گذشته بر دهان دشمنان بزنند.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران تصریح کرد:  مسیر راهپیمایی امسال در شهرستان گچساران راس ساعت ۹ صبح از میدان امام خمینی (ره) به عنوان مبدا آعاز خواهد شد و پس از آن با عبور از  کنار زیرگذر به پارک شهدای گمنام گچساران ختم خواهد شد.

 وی افزود: برنامه‌های ویژه‌ای نیز  جهت برگزاری هر چه باشکوه‌تر این مراسم در پارک شهداء گمنام در همان روز تدارک دیده شده است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. ناشناس گفت:

    جناب اقای مرادی چرا ابشیرین با این همه قدمت ی دکل اینترنت نباید داشته باشه مسئول کجا هستن این همه منابع نفت در اطراف ابشیرین و بعد یک دکل مخابراتی نداره

  2. گچساران لرتبار گفت:

    جناب دکتر مرادی مسیرهای قبلی بهتر است چراکه اگر سخنرانی و محل تجمع نهایی میدان امام باشد هم اینکه جمعیت بیشتری حاضر میشوند و هم نمود رسانه ای شهر انقلابی گچساران بیشتر و شلوغتر خواهد بود

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president