آوای جنوب

فرماندار گچساران: مردم ایران اسلامی بار دیگر در راهپیمایی۲۲ بهمن دشمنان را نا امیدخواهندکرد/هر شخصی بر صندلی خدمت به مردم می‌نشیند باید پاسخگوی خون شهدا باشد

فرماندار گچساران گفت: مردم ایران اسلامی یک بار دیگر در راهپیمایی۲۲ بهمن دشمنان را نا امیدخواهندکرد.
فرماندار گچساران گفت: مردم ایران اسلامی یک بار دیگر در راهپیمایی۲۲ بهمن دشمنان را نا امیدخواهندکرد.

به گزارش آوای جنوب از گچساران،  عبدالرحیم رحیمی  در نشست هماهنگی برگزاری راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه شهرستان گچساران که با حضور کمیته‌‌های ۱۸ گانه در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: همه ما مدیون نظام و خون شهدا هستیم.

 وی ادامه داد:  امسال با توجه به این که این مراسمات همزمان با ایام دهه فاطمیه مقارن شده بود،  لیکن مراسمات خوبی در سطح شهرستان، روستاها و ادارات برگزار شد.

 رحیمی با بیان اینکه خدمات نظام جمهوری اسلامی در طول این چهار دهه به گونه‌ای است که اصلا قابل قیاس با گذشته نیست، گفت:  در دوران پهلوی ۶ میلیون بشکه نفت ایران با دلاری هفت تومان صادر می‌شد اما چرا در دوره پهلوی  به مردم خدمت‌رسانی نکردند.

 فرماندار گچساران عنوان کرد:  امروز اگر به دورترین نقاط روستایی سفر کنیم  خدمات نظام جمهوری اسلامی را به خوبی مشاهده می‌کنیم.

وی با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی در روز ۱۲ بهمن ۱۳۵۷ گفت: افتخار می‌کنیم که نظام جمهوری اسلامی و رهنمودهای امام راحل بعد از گذشت چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی مردم در رفاه و آسایش به سر می‌برند.

  رحیمی ادامه داد: علی‌رغم تمام مشکلاتی که در این چهار دهه دشمنان برای ما ایجاد کرده‌اند باید اذعان کنیم خدمات نظام جمهوری اسلامی با گذشته قابل قیاس نیست.

فرماندار گچساران  با بیان اینکه در سالهای قبل از پیروزی انقلاب زیر ساختی برای مراکز علمی، آموزش  و بهسازی وجود نداشت، عنوان کرد: امروز افتخار می‌کنیم که در تمام کشور و به خصوص شهرستان گچساران  تمام زیر ساخت‌های آموزشی، رفاهی و علمی پیشرفت خوبی داشته است.

 رحیمی با بیان اینکه همه ما مدیون نظام و خون شهدا هستیم و اگر کاری انجام شده است  وظیفه بوده است چرا که هر شخصی بر صندلی خدمت به مردم می‌نشیند باید پاسخگوی خون شهدا باشد.

 فرماندار گچساران در ادامه با اشاره به راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه امسال گفت: دشمنان در حالی که در تمام دنیا بر علیه ما در تلاش هستند اما این مردم همیشه ثابت کردند و دشمنان را ناامید خواهند کرد.

 وی  خاطرنشان کرد: مطمئنا حضور مردم در  راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه امسال یک بار دیگر به دنیا ثابت خواهد کرد که این مردم با تمام مشکلاتی که داشته باشند پای نظام و خون شهدایشان ایستاده‌اند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president