آوای جنوب

به ميزباني شركت بهره برداري نفت و گاز گچساران

همایش ائمه جماعات و دبیران ستاد اقامه نماز شرکتهای تابعه وزارت نفت مستقر در کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد

همایش ائمه جماعات و دبیران ستاد اقامه نماز وزارت نفت مستقر در استان کهگیلویه وبویراحمد به میزبانی ستاد اقامه نماز شرکت بهره‌برداری نفت وگازگچساران برگزار شد.

آوای جنوب

همایش ائمه جماعات و دبیران ستاد اقامه نماز وزارت نفت مستقر در استان کهگیلویه وبویراحمد به میزبانی ستاد اقامه نماز شرکت بهره‌برداری نفت وگازگچساران برگزار شد.

به گزارش آوای جنوب به نقل از روابط عمومی نفت از گچساران، همایش ائمه جماعات و دبیران ستاد اقامه نماز وزارت نفت مستقر در استان کهگیلویه وبویراحمد با حضور حجت الاسلام حیدری مسئول قرارگاه فرهنگی و ستاد اقامه نماز صنعت نفت جنوب و دبیران و ائمه جماعات شرکت‌های نفتی در سالن کنفرانس شرکت بهره برداری نفت وگازگچساران برگزار شد.
براساس این گزارش هوشنگ صیدالی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت وگازگچساران درجمع ائمه جماعت و دبیران ستاد اقامه نماز وزارت نفت مستقر در استان کهگیلویه وبویراحمد ضمن خوش آمدگویی به روحانیون و مسوول قرارگاه فرهنگی در جنوب اظهار کرد: این شرکت به عنوان دومین تولید کننده نفت درجنوب آمادگی هرگونه همکاری را با این قرارگاه فرهنگی دارد.
وی ادامه داد : ائمه جماعت مستقر در تأسیسات صنعت نفت به دلیل حضورشان در واحدهای صنعتی به خوبی ازنوع سختی و خطرات کار کارکنان نفت مطلع هستند.
صیدالی با اشاره به نقش کارکنان نفت در مهار فوران چاه ۱۴۷ رگ سفید تصریح کرد: درعملیات مهار فوران چاه رگ سفید رکوردهایی به ثبت رسید که در تاریخ دنیا بی سابقه بوده است.
مدیرعامل نفت گچساران با بیان اینکه، متخصصان آمریکایی نیز در دورانی که در رگ سفید مشغول فعالیت  بوده اند نتوانسته بودند با این سرعت ودقت عمل کار را به پایان برسانند، گفت: بی شک این مهم اتفاق نمی‌افتادبه جز با توکل برخدا،  ایمان و تعهد پرسنل صنعت نفت که عاشقانه و فداکارانه به میدان آمدند.
صیدالی افزود: قطعاً  اگر نماز جماعت در جامعه فراگیر شود می‌تواند مشکلات اساسی ما را حل نماید و این شرکت با داشتن هفت هزار پرسنل آمادگی هرگونه همکاری لازم با این ستاد را دارد .
در ادامه این مراسم حجت الاسلام رضا حیدری مسئول قرارگاه فرهنگی و ستاد اقامه نماز مناطق نفتخیز جنوب با تقدیر وتشکر از حمایت های مدیران صنعت نفت از این قرارگاه اظهار کرد: شما روحانیون پیش قراولان کارهای فرهنگی هستید واز این رو مسئولیت سنگینی برعهده دارید.
وی ادامه داد : اقامه نماز جماعت در ادارات یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است که باید درآن اهتمام ورزید تا جامعه روند مطلوبی یابد.
حجت الاسلام حیدری تصریح کرد: همواره امورفرهنگی در صنعت نفت و سیاست های کلان آن مورد توجه ویژه ای قرارگرفته است و از این جهت سه قرارگاه فرهنگی درخارک ، عسلویه و مناطق نفتخیز جنوب تشکیل شده است.
مسئول قرارگاه فرهنگی مناطق نفتخیز جنوب خاطر نشان کرد: در وزارت نفت حدود یک هزار نفر امام جماعت مشغول فعالیت هستند که ازاین تعداد ۲۳۰ نفر درمناطق نفتخیز جنوب حضور دارند.
وی با بیان اینکه ، شما روحانیون درخط مقدم کارهای فرهنگی درصنعت نفت هستید گفت: در هر جایی که روحانیون با انگیزه ونشاط ورود کرده اند شاهد شکوفایی فرهنگی و دینی درمجموعه بوده ایم.
حجت الاسلام حیدری افزود: قرارگاه فرهنگی برنامه کلانی را در راستای اقدامات فرهنگی درپیش گرفته است که یکی از آنها مسئولیت ها اجتماعی و برنامه ریزی به جهت امام جماعت‌های شهرک های مسکونی نفت است.
در پایان این نشست ، امام جماعت و اعضای ستاد اقامه نماز شرکت بهره برداری نفت وگازگچساران و اداره گاز ، بیمارستان نفت به ابراز نظرات خود وگزارش عملکرد کارهای انجام شده در راستای فعالیت‌های فرهنگی خود پرداختند .

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president